سلام به همگی، امیدوارم حال تون خوب باشه و ایّام به کام

من دختری ١٩ساله هستم که تا حد زیادی درون گرا، کم اعتماد به نفس، خجالتی، به دلیل اینکه سه سال دبیرستان و یک سال هم پشت کنکور بودم به شدت از جمع فاصله می‌گرفتم تا درس بخونم و اوقات خودم رو تنها می گذروندم. 

امّا مشکل من اینجاست که هر از یک مدت به سلبریتی یا یه فرد عادی که می‌شناختم وابسته می‌شدم و به اصطلاح روش کراش می زنم، (ببخشید این قدر رک میگم) و اون قدر عکس یا آهنگ‌ها و کلیپ‌های اون شخص رو نگاه می‌کردم تا بعد از یه مدت زیادی خسته و متنفر می‌شدم و همه ش به خودم میگم کاش همسر آینده من این ویژگی‌ها رو داشته باشه و ...

اما خب اصلا شرایط ازدواج کردن ندارم و با وحود اینکه تو زندگیم هیچ کمبود مادی نداشتم خودم احساس خلاء عاطفی می‌کنم، حتی نمی تونم با مامانم راحت باشم، نمی دونم حالا از این وضع خسته شدم و نمی دونم چه کار کنم که کلاً وابسته نشم چون امروز از این متنفر شدم میرم بعدی، در ضمن گوشی و فضائی مجازی هم کلاً نمی شه گذاشت کنار، لطفاً نظرات تون رو بفرمائید.


عاشق سلبریتی ها شدن :

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم

از 5 سال پیش عاشق یکی از بازیگران مرد شدم

میشه با قانون جذب با یه بازیگر مرد معروف ازدواج کرد؟

عاشق یه بازیگر زن شدم، نمی تونم عاشق دختر دیگه ای بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)