سلام من 19 سالمه امسال تابستون بعد از کنکور برای سرگرمی چت میکردم که با یه پسر اشنا شدم قبل از دوستی بهش گفتم فقط به قصد ازدواج دوس میشم اونم قبول کرد الان سه چهار ماهی میشه دوستیم چند بار باهاش کات کردم چون به این نتیجه رسیدم که ازدواجی که قبلش دوستی باشه بدرد نمیخوره ولی دس از سرم بر نمیداره بعد از هر بار بهم زدن چن وقت بعدش زنگ میزنه .

مخصوصا از وقتی که قرار حضوری گذاشتیم دیگه بدتر شده و میگه میخوامت و دوست دارم منم یه جورایی دوسش دارم و قرار ازدواج کنیم و مطمئنم که اونم قصدش ازداوجه چون اهل نماز و روزه و خداست مث من اولین بارشه که دوست میشه با کسی بعد از صفر قراره بیاد خواستگاری.

 ترسم اینکه ما در مورد مسائل جنسیمون در آینده حرف زدیم اما سکس تلی نه اصلا اهلش نیستیم در مورد مسائل جنسی تو سایت خوندم دلم لرزید میگم ما که تموم حرفامونو قبل عقل زدیم مشکلی برامون پیش میاد اخه همه میگن خجالت و و.. اما ما عادی شدیم جون میگه میخوام بعد عقد خجالت نکشی ایا اشتباه کردم کمک کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)