سلام

در برنامه ی دورهمی از بازیگران می پرسن تا حال شده برای پول کاری رو انجام بدی؟ بعد با ناراحتی و تاسف میگن بله پیش اومده، واقعاً خنده داره ...

به نظرم تو کشور ما پر شده از آدم‌هایی که به کار هاشون علاقه ندارن. آدم‌هایی که رشته شون یه چیزه، کارشون یه چیز دیگه، شاید اشتباه کنم، ولی می‌خواستم دقیق‌تر از شما بپرسم که کارهای روزانه تون رو با عشق انجام میدین یا از روی وظیفه؟ 

این سوال مربوط به خانوم های خانه دار هم می شه. تا حالا شده غذا درست کردنتون یا تمیز کردن خونه از روی عادت باشه یا حتماً با عشق به همسر و بچه‌ها تون انجام میدین؟ 

و سوال آخر اینکه چیکار کنیم این کارها برامون عادی نشه و حال کنیم از کار کردن تو خونه و یا محل کار؟

ممنون


پیشنهاد:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت

چطور می تونم همیشه سر حال باشم و با انگیزه، اهدافم ‌رو دنبال کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)