سلام. بچه ها چرا بعضی پسرا موهاشونو فشن میکنن؟  واقعا به نظر خودشون اینطوری جذاب تر میشن ؟؟!!!!!

از دید منِ دختر، اون فکری که با دیدن این پسرها به ذهنم میاد ایناست:


1. در وهله ی اول، فکری که در موردش میکنم اینه که این پسر حتما لاتـــه. 

ببینید من فعلا کاری با شخصیت اون آدم ندارم. این چیزیه که در  اولین لحظه ی دیدن اون آدم، به ذهنم میاد. چون من دخترم و ارتباطی با اون پسر ندارم تا ببینم شخصیتش چطوریه! 


2. در وهله ی دوم این به ذهنم میاد که این پسر اعتماد به نفس خیلی پایینی داره. چون برای جلب توجه، خودشو به شکلی در آورده که واقعا در شأن یه آدم با شخصیت نیست!


3. و در آخر این به ذهنم میاد که این پسر شدیدا به دنبال جلب توجه هست. تا حدی که خودشو همرنگ جماعت کرده. ولی آیا این جماعتی که همرنگش شده، الگوی مناسبی هستن؟ آیا من نباید شک کنم که این پسر قدرت تشخیص خوب رو از بد نداره؟


الان ممکنه بعضی ها بگن همه اینطوری نیستن. ممکنه یکی حتی تو عمرش یه بارم با دختری دوست نشده باشه، یعنی اصلا و ابدا اهل این حرفا نیست. ولی از اون ورم موهاشو فشن میکنه. 

ببینید من بازم میگم، من یه دخترم و ارتباطی با پسرها ندارم. پس هیچوقت نمیتونم شخصیت واقعی اونو بشناسم. اون دیدی که به پسرهایی با موهای فشن دارم اینه. یعنی وقتی می بینمش این ذهنیتو ازشون دارم.


اگر واقعا پسر خوبیه پس چرا فشن میکنه؟ با این کار شخصیت خودشو میبره زیر سوال. چرا باید یه پسری که خوبه با موی فشن بیاد بیرون؟ چرا شخصیت خوبشو پشت اون ظاهر فشن پنهان میکنه؟


باور کنین من وقتی پسر اینجوری می بینم (فارغ از شخصیتش)، پیش خودم میگم این چطوری اسم خودشو مـــــــــــــرد گذاشته؟ باور کنین موی فشن، ظاهر مردونه تون رو به یه پسر لات و سوسول تبدیل میکنه. این ظاهرِ سوسول چطوری میخواد مــرد باشه، وقتی اولین مولفه ی یه مردو که ظاهرشه نداره؟


روی صحبت من با پسرهایی که لات و دخترباز هستن و موهاشونو فشن میکنن نیست. من منظورم پسراییه که واقعا پاکن ولی ظاهرشون رو متناسب با شخصیتشون نیست. 


من خودم اگه یه پسرِِ این تیپی بیاد خواستگاریم، ولو پاک ترین پسرم باشه، تو انتخابش دچار تردید میشم. چون واقعا نمیتونم به پسری که تیپ و موی فشن داره به چشم مـــرد زندگیم نگاه کنم. اصلا اون حس تکیه گاه بودن رو نسبت به این تیپ پسرا ندارم.

مثلا فردا اگه ازدواج کردیم خواستیم باهم بریم بیرون واقعا عارَم میاد با کسی همقدم بشم که این ظاهرو برای خودش درست کرده. حتی اگه وقتی با منه موهاشو ساده کنه، ولی وقتی تنهایی یا با دوستاش میره بیرون بخواد فشن کنه، بازم عارَم میاد بگم این مــردِ منــه !


پسرایی که پاک هستین، چرا با این نوع ظاهر، بی دلیل شخصیتی از خودتون میسازین که واقعا نیستین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)