درود

با داشتن دیپلم تجربی و دادن کنکور ریاضی مشکلی برای مهاجرت تحصیلی ایجاد می شه؟ 

اگه واقعاً اطلاعاتی در این زمینه دارید جواب بدید چون همینطوری هم تو سر در گمی هستم و واقعاً اطلاعات غلط می تونه آینده م رو نابود کنه.

من الآن رشته تجربی هستم و به شدت پشیمونم چون کوچک‌ترین علاقه‌ای به تجربی ندارم و حتی اگه بهم بگن رتبه یک میشی حاضر نیستم برم توی هیچ رشته‌ای از تجربی چون نه از پزشکی نه دارو نه دندون هیچ کدوم خوشم نمیاد و حدود دو سال پیش به خاطره خانواده اومدم چون اون ها از من انتظار داشتن... اما دیگه نمی خوام طوری که دیگران ازم انتظار دارن زندگی کنم، می خوام رشته م رو به ریاضی تغییر بدم و به انگلیس مهاجرت کنم. چون من دنبال کاری هستم که نه اینکه تو ایران فقط بیکار باشه، کاری که من می خوام هنوز اصلاً تو ایران وجود نداره! شاید ۲۰ سال بعد تازه بخواد جا بیفته اما تو کشورهای اروپایی فرد موفقی می تونه باشه و مهمتر از همه کاره رویاهای من هست که با تمام وجودم می تونم انجامش بدم حتی اگه خیلی توش پولدار یا هر چیزه دیگه ای نشم توش خوشحالم و با تمام وجود کار می کنم. 

می‌خواستم بدونم که اگه نشد تغییر رشته بدم و همین رشته تجربی دیپلم بگیرم اما دانشگاه خوبی مثل شریف قبول بشم می تونم همین ۱۸ سالگی مهاجرت کنم؟ دیپلم تجربی مانع مهاجرت من نمی شه؟ یا باید حتماً دیپلم ریاضی داشته باشم؟ صادقانه جواب بدید که می شه یا نه چون من باید بدونم که چه کار کنم، ضمناً دقت کنید که من حتماً باید همین ۱۸ برم یعنی اصلاً نمی خوام برم سره دانشگاه ایرانی و مستقیم می خوام برم جایی که تحصیلاته دانشگاهی بدرد بخوره و دیگه درگیر معادلسازی مدرک و... نشم و زود هم توی اون کشور جا بیفتم.

از چیزهای حاشیه‌ای هم لطفاً استفاده نکنید من به اندازه کافی خانواده ام تو این موارد منو اذیت کردن، لطفاً از اینکه بگین بمون همین جا کار رویاهات رو انجام بده و اون جا نژادپرستی و... هم پرهیز کنید. چون اولاً همونطور که گفتم متاسفانه همچین کاری که من میگم اصلاً تو ایران وجود نداره، دوماً اون جا نژاد پرستی و... هم جرم هست و اکثر مردم اون قدر عاقل شدن که کسی رو به خاطره نژادش قضاوت نکن و حداقلش اینه که اگه اون جا کسی به شما بگه nigger شما می تونید ازش شکایت کنید نه مثل اینجا که شما رو کاکاسیاه یا سایه سوخته صدا کنند و شما هم نتونی هیچی بگی. جاهای دیگه همه گفتن ارزش آدم‌ها به کسی که هستن مشخص می شه نه به جایی که به دنیا اومدن نه مثل اینجا...

در آخر که با جواب‌هایی در مورد دیپلم به من می‌دید کمک بزرگی به من و آینده م می‌کنید، خیلی ممنونم.


پیشنهاد:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهاجرت به خارج (۲۴ مطلب مشابه)