سلام

یک سال پیش در مقطع کارشناسی از دانشگاه بسیار معتبر در رشته فیزیک فارغ التحصیل شدم، دوران کارشناسی بنده به سختی گذشت هم به دلیل دشواری رشته و هم سخت گیری های بیش از حد دانشکده و همچنین کم کاری های خودم. 

در مجموع رنج کل نمرات هم کلاسی ها و هم رشته ای های بنده زیاد بالا نیست مثلاً معدل الف کلاس ما حدود شانزده هست. معدل کل بنده متاسفانه حدود سیزده و نیم هست، چند موقعیت شغلی ایجاد شد که به دلیل نداشتن شرط معدل ۱۴ رد شدم.

علاوه بر اون همیشه دوست داشتم ادامه تحصیل بدم و عضو هیئت علمی باشم اما متاسفانه باز هم به دلیل معدل پایین امکان چنین اتفاقی برای من وجود نخواهد داشت. بعد از ۴ سال حالا به جایی رسیدم که نمی تونم هیچ بهره ای از رشته ام به خاطر حدوداً ۰.۵ نمره کسر معدل، ببرم. 

اما حس می کنم سواد قابل قبولی رو در رشته خودم بر خلاف معدل پایینم که زیاد سعی برای بالا بردنش هم نداشتم، دارم. با این وضعیت چه کاری می تونم انجام بدم؟ پیشنهادتون چی هست؟ آیا اگر در مقطع ارشد یکی از رشته های مهندسی رو ادامه بدم و معدل رو بالا حفظ کنم بعداً برای ورود به بازار کار باز هم معدل کارشناسی بنده ملاک قرار خواهد گرفت؟ 


پیشنهاد:

تفاوت اوضاع کار و اشتغال دهه 80 با دهه 90 چیه؟

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)