سلام 

من ذهن بسیار خلاقی دارم، مثلاً تازگی ها یه برنامه طراحی کردم البته روی کاغذ چون اصلاً برنامه نویسی بلد نیستم، یا چند تا برنامه‌ی دیگه تو ذهنم هست اما اصلاً انگیزه ندارم روی اون ها کار کنم یا طرحش رو روی کاغذ بکشم چون آخرش نمی دونم باید چکار کنم.

یا مثلاً برای محل کارم که توی بیمارستان هست ایده‌های خوبی برای راحتی کار و... به نظرم میاد که نیاز به ساخت وسایلی هست که طرحش توی ذهنم هست اما ساختش رو بلد نیستم چون اصلاً این کاره نیستم، فقط می تونم ایده بدم و طرحش رو روی کاغذ نهایتاً بکشم، ایده پرداز یه جورایی.

شاید برای ساخت وسیله‌هایی که تو ذهنم هست بتونم یه ساده ش رو بسازم اما برنامه اصلاً نمی تونم بسازم. لطفاً کمکم کنید بگید چه جوری این ایده هام رو به ثمر برسونم که هم پول ساز باشه برام هم کمکی برای دیگران، چون خیلی دوست دارم این کاره بشم ایده بدم و ساخته بشه یا بتونم بسازم مخترع بشم! 

کجا برم، چون‌ من توی یه شهرستان کوچیک و بدون امکانات زندگی می‌کنم، حتی می‌ترسم ایده هام رو به یکی بگم که اون ها رو سرقت کنه و به اسم خودش ثبت کنه.

لطفاً کمکم کنید.


مرتبط:

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

ایده های زیادی دارم، چون پولدار نیستم نمی تونم کامل شون کنم

ایده ها، خیالات یا آروزهای دست یافتنی؟

ایده های شما برای کارآفرینی

میخوام از ایده های اقتصادی تون واسه م بگین

یک ایده خوب برای چند هدف خوب

تجربیات و ایده های شما در مورد کسب و کار خانگی؟

اگه ایده هام را عملی کرده بودم خیلی پیشرفت کرده بودم

درخواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارائه و بررسی ایده ها (۵ مطلب مشابه)