سلام

من یک مشکلی برام پیش اومده دوست دارم نظرتون رو بدونم.

در خانه‌ای ۲ طبقه با پدر و مادرم زندگی می‌کنم طبقه پایینی برادرم و همسرشون زندگی می‌کنند، مشکل من اینه که تقریباً هر روز ۴ بار برادرم و همسرش  میان خونه مون و علاوه بر اینکه هر مهمانی خونه مون بیان اینها خودشون رو دعوت می کنن.

البته مشکل اصلی برادرمه که خیلی وابسته به پدر و مادرمه و با اینکه ۲ ساله ازدواج کرده ولی هنوز وابستگیش رو کم نکرده و همه ش میاد خونه مون و خانمش هم که تنها میشه پشت سرش میاد، و من با اینکه با اون ها مشکلی ندارم ولی اینکه اینها دائم تو خونه مون هستند احساس راحتی ندارم و تازه انتظار دارن من هم بشینم یکسره پیش شون و البته من کار دارم و دلخور هم میشن، جالبیش اینه که ما شاید نهایتاً هر ماه یک بار یا دو ماه یک بار خونه شون بریم.

مادرم هم روش نمیشه چیزی بگه، به نظرتون کار اون ها درسته یا من حساسم؟، و چطور باید برخورد کنیم که ناراحت نشن ولی بیشتر رعایت کنند؟، مادرم میترسه اگر چیزی بهشون بگه باعث میشه بچه هاش  دوران سالمندی تنهاش بذارن برای همین سکوت میکنه.

مرتبط با رابطه عروس با خواهر شوهر:

همیشه شوهرم خواهرهاش رو به من ترجیح میداده

وقتی در یک بحث، برادر طرف زنش رو میگیره، منه خواهر چکار کنم؟

چرا بعضی از آقایون خواهرشون رو بیشتر از همسرشون دوست دارند؟!

از عروس به خواهر شوهر، بیا رابطه خوبی داشته باشیم!

به خدا نمیخوام خواهر شوهر بازی در بیارم

خواهر شوهر بخت برگشته

میشه خواهر شوهر رو مثل خواهر دوست داشت؟

یکی از مشکلات زندگی من خواهر شوهرمه

چطور یه خواهر شوهر خوب باشم؟

خواهر شوهر کوچیکم محیط شخصی برامون باقی نذاشته!

با خواهرهای شوهرم مشکل پیدا کردم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)