امین

سلام. یک ماه پیش رفتم خواستگاری . خیلی از دختره خوشم اومد اونم همینطور. ولی چون از ما پولدار تر بودن و من که عاشقش شده بودم و در نتیجه حال روحیم خراب بود که چرا وضع مالیم پایین تره ظرف 2 روز زنگ زدیم و گفتیم اختلاف سطح مالی داریم و معذرت خواهی کردیم.(عقلم اینطور گفت)

بعد من با استادمون که مشورت کردم گفت اختلاف سطح مالی به تنهایی نمیتونه دلیل رد کردن توسط من باشه. خلاصه دوباره زنگ زدیم که بیایم بیشتر آشنا بشیم ولی بابای دختره گفت دیگه نمیشه.

حیف شد نمیدونم به پای قسمت بذارم یا به پای عجول بودن و خراب بودن حال روحیم و مشورت نکردن به موقع خودم . به نظر شما تقدیر بوده یا نه ؟ اگه بدونم تقدیره راحت تر باهاش کنار میام...............


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)