سلام

من یه دختر ۲۱ ساله هستم، موضوع این هستش که واسه بقیه عقل کل و مشاورم به خودم که می‌رسم ... باید بگم می دونم هر آدمی خوب یا بد با رسالتی به زندگی مون میاد و میره ولی بعضی اوقات منطقم نمی تونه از پس احساسم بر بیاد. 

مثلاً من با یه پسری که یه سال از خودم بزرگ‌تر بود مدتی دوست بودم، رل نه البته دوست معمولی. ولی ایشون این اواخر همه ش از من عکس می‌خواست با اینکه منو دیده، منم گفتم من نمی تونم این کار رو بکنم و استدلال‌های من براش فکر نکنم هیچ معنایی داشت! بی توجهیش دلم رو شکست. 

به این نکته رسیدم دوستان خوب همیشه کنارت هستند ولی دوستان فیک هر وقت خودشون بهت نیاز دارن میان طرفت! الآن رابطه‌ای نداریم ولی با وجود همه اینها که می دونم باید ارزش به خودم بدم که با آدمی باشم که بهم بها بده، اینکه تنها بودن از با کسی که احساس تنهایی بهت بده بهتره در باب دوستی میگم. 

ولی باز هم استوری های نوشته می ذارم که توجهش جلب بشه! شماره ش رو بیست بار پاک می‌کنم دوباره وارد می‌کنم تو گوشیم. از دست خودم و این کارهام کلافه م! نمی دونم چرا دنبال جلب توجه هستم انگار یه چیزی تو وجودم از اینکه این اشتباه رو کردم پشیمونه و این مدلی حرصش رو خالی می کنه! 

حتی شاید باورتون نشه بنده کلاً با هیچ پسری به جز ایشون بیشتر از سلام و صحبت‌های معمول در فامیل و محیط بیرون حرف نزدم دلم نمی‌خواست بازیچه بشم. دلم می‌خواست یه آدم درست و حسابی و با شعور معاشرت کنم در حد همین، ولی نمی دونم یا آدم اشتباهی رو انتخاب کردم یا روشم اشتباه بود. 

به هر حال به جایی رسیدم که الکی استوری عاشقانه می ذارم و از بقیه مخفی می‌کنم که مثلاً بگم با کسی هستم و این مدل چیزها، نمی دونم چرا این کار ها رو می‌کنم. کسی از این خود درگیری من خبر نداره. 

به قول یکی از دوستانم واسه بقیه علامه دهرم به خودم می‌رسم انگار از عمد لج می‌کنم. نظرتون چیه راهکاری دارید؟ 

پیشاپیش ممنون از همه تون


پیشنهاد:

میدونم که اگه باهاش ازدواج کنیم آخرش طلاقه، اما نمی خوام دلش بشکنه

چیکار کنم که ازش جدا بشم ولی دلش رو نشکنم

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه؟

نمیدونم چطور رابطه رو تموم کنم دلش رو نشکنم

دختره گفت 3 سال بازیم دادی، حلالت نمی کنم

حس میکنم خدا خیلی ازم ناراحته

چه جوری حرف تموم شدن رابطه رو باهاش پیش بکشم؟

پسری که ازش جدا شدم اعتقاد داره بهش ظلم کردم و دلش رو شکستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)