سلام

اگه پسر و دختری یه مدت با هم همکار بوده باشن (دوستی دختر و پسر نه. همکاری منظورمه) و بعد چند سال همکاری با حفظ حرمت رابطه شون قطع شده باشه آیا درسته که هر وقت دختر کاری داره به پسر زنگ بزنه و ازش بخواد اون کار رو انجام بده؟ یا اینکه بهتره کلاً برای کار هم زنگ نزنه؟

کاری که از ایشون می خوام در حیطه برنامه مشترک کاری که قبلا داشتیم هست. مثلا فکر کنین یه جور حل مساله، یه همچین چیزی، یه مشورت. یه کاری که مربوط به تخصص مشترک خودمون دو تاست و اون تنها آشنایی هست که بهتر از هر کسی میتونه اون کار خاص رو که بهش زنگ می زنم انجام بده.

من و یه پسر مدتی بود همکار بودیم و البته رابطه صمیمی و دوستی نبود ولی خوب برای هم احترام قائل بودیم و بعد قطع شدن همکاری (که فکر می‌کنم اون پسرم زیاد از اینکه همکاری مون تموم می شه خوشحال نبود ولی به روی همدیگه نمی آوردیم) دیگه سلام احوال پرسی مون رو هم قطع کردیم. 

موقعی که همکار بودیم گاهی کاری پیش می اومد که بهش نیاز داشتم، واسه م انجام می‌داد و نه نمی‌گفت. الآن هم از روی عادت هر وقت بهش نیاز دارم و کاری پیش میاد که فقط از دست خودش برمیاد زنگ می زنم بهش و اون هم باز هم مثل گذشته نه نمیگه و حتماً واسه م انجام میده و خیلی هم با خوشحالی انجام میده. 

اما من گاهی پیش خودم فکر می‌کنم خوب که چی. این پسر که نه من می خوام باش ازدواج کنم و نه اصلاً اون معلوم نیست با من آینده‌ای تو فکرشه یا نیست چرا باید زحمت بدم بهش و اصلاً چرا بش زنگ بزنم برای کاری. اگه عاشق بوده باشه (که گاهی از رفتارهاش معلوم بود که حس داره حداقل) این ممکنه توی هوا بندازتش و دوباره بعد مدتی که خبری نبوده یهو برم تو فکرش و مدیونش بشم. 

به هر حال پسره و نامحرمه، ولی گاهی هم میگم مگه چطور می شه؟، حالا وقتی خودش استقبال می کنه از انجام دادن کارهایی که بعضی اوقات ازش می خوام چرا زنگ نزنم و ازش نخوام؟، من که قصد و غرضی ندارم و هدفم هم دوستی یا ازدواج با اون نیست که. 

خلاصه توی این دو راهی گیر کردم. به نظرتون دختر و پسری با این شرایط بهتره دیگه دختره اون کارهای هر چند مدت یه بار از پسر نخواد یا اینکه این موضوع رو مثل یه رابطه اجتماعی ببینه و به عنوان عضوی از اجتماع و یه آشنا روش حساب کنه؟ 

این رو هم بگم که پسره اصلاً آدم خجالتی نیست. کاملاً میشناسمش. کاری که نخواد بکنه و خوشش نیاد فوری میگه نه. چه طرفش دختر باشه چه پسران باشن، هم جنس های خودش باشن نخواد انجام بده راحت نه میگه. البته به من هیچ وقت نه نگفته. تا زنگ بزنم بر میداره و انگار خودش سرش درد می کنه واسه اینکه یه کاری بهش بدم برام انجام بده. 

به نظرتون کدومش درسته؟، کلاً قطع ارتباط با این پسر یا اینکه مثل یه آشنا کارهای خودم رو پیش ببرم؟، نمی دونم واقعاً گیر کردم. فقط در مورد این پسر نیست. کلاً توی ارتباط های این‌طوری همیشه دو دلم. به هر حال طرف پسره اصلاً شاید یه موقع رفت زن گرفت بعد من بهش زنگ بزنم برای کاری بعداً زنش بگه این کیه دیگه و زندگیش خراب بشه. 

من که ازش خبر ندارم پس ممکنه هر وقت زن بگیره من یک دفعه زنگ بزنم و کاری ازش بخوام طبق عادت سابقم. اصلاً مجردم باشه مثلاً بیافته تو هوا. باز هم درست نیست. در کل نمی دونم توی این طور شرایطی چه کاری بهتر و درسته؟ 


مرتبط با رفتار همکاران خانم و آقا در محیط کاری:

در مقابل کم محلی های بی دلیل همکار آقا، چه برخوردی باید کرد؟

با کارمندان جنس مخالف مجرد چطور باید رفتار کرد؟

همکار آقایی دارم که خیلی بهم توجه میکنه

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

منو بدون هماهنگی، برای ازدواج به یکی از همکاران پیشنهاد دادند

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)