سلام 

یک سوال داشتم به عنوان یک پزشک عمومی جوان چطور می تونم به بیماران واقعاً خدمت کنم؟ خیلی فکر کردم ولی به نتیجه خاصی و جامعی نرسیدم اصلاً دنبال پول نیستم و دوست دارم خدمتی کرده باشم.

به نظر شما کدام مناطق نیاز و کمبود شدید پزشک عمومی دارد؟، آیا اینکه برم در شهری کوچک و محروم مطب تاسیس کنم و ویزیت رایگان انجام دهم فکر خوبی است؟ 

یا اینکه برم در یک ارگان نظامی مثل سپاه؟، یا برم در خانه بهداشت یک روستای دور افتاده؟، یا در همین تهران در منطقه کم برخوردار مطب بزنم و رایگان ویزیت کنم البته شرایط مطب در تهران سخته، یا برم در هلال احمر؟، یا نه مثل خیلی از عزیزان دیگه توی همین تهران برم در یک درمانگاه کار کنم؟

دوستان اگر پیشنهادی دارید لطفاً بگید چون دوست دارم توی این دنیا واقعاً از خودم یه چیزی بذارم نه اینکه فقط بیام و برم، دوست دارم دعای چند نفر حداقل پشتم باشه.

پیشنهاد:

چه پیشنهادی برای انجام کار خیر دارین؟

میخوام یک لیست از کارهای خیر داشته باشم

حج بریم یا به فقرا کمک کنیم؟

به فقیران چطوری کمک کنیم که بهشون بر نخوره؟

به متکدیانی که روانشناسانه گدایی می کنند کمک کنیم؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)