اوریون شکارچی جوان، ورزیده و ماهری در یونان بود و آرتمیس، الهه‌ی شکار شیفته ی او می‌شود و با او قرار ازدواج می‌گذارد. آپولو برادر آرتمیس، الهه‌ای که روشنایی، موسیقی، شعر، دوا و درمان و موسیقی منسوب به اوست، به رگ غیرتش بر می‌خورد که چرا خواهرش می‌خواهد با فردی معمولی ازدواج کند. بنابراین با حیله، زمانی که اوریون در دریا مشغول شنا بوده است، آرتمیس را به مبارزه‌ی تیر اندازی فرا می‌خواند و از او می‌خواهد از فاصله‌ای بسیار دور «آن هدف کند شناور روی دریا» را نشانه بگیرد. آرتمیس، بی خبر از همه جا، تیر خود را به هدف می زند و زمانی که برای دیدن کار خود به نزدیک هدف می رود جنازه ی اوریون را می بیند. آرتمیس برای جبران اشتباهش، اوریون را در آسمان جا می دهد تا بتواند هر شب او را ببیند.

ستاره‌های زندگی هر یک از ما از نظر هر کدام مان پر نور ترین و تابتده ترین ستاره‌ها هستند، ستاره‌هایی فداکار که برای ما خلق شده اند، هر یک قصه‌ها و داستان‌هایی را به تنهایی یدک می کشند، ستاره‌هایی که اگر هوا ابری باشد و تیره، بودن شان کم رنگ نمی‌شود و همان درخشنگی را ارمغان می‌آورند، هر یک از ما باید ستاره‌ای داشته باشیم تا ناگفته‌های زیادی را به گوش شان بسپاریم، تا برای جبران اشتباهات مان، ستاره‌های اوریون خود را به آسمان بسپاریم و تکیه گاهی از جنس ستاره‌ها همراه مان باشد. 

✏ بانوی قصه.

شما برای جبران اشتباهات تون ستاره‌ای دارین که به آسمان بسپارید؟، دقت کردید بعضی آدم ها نقش ستاره اوریون و دارن؟، تا ابد با فداکاری کاری می کنن که اطرافیان احساس راحتی داشته باشن و از محبت سیراب بشن ولی وقتی نوبت خودشون شد، خیلی راحت از خودشون می گذرن!

نظرتون راجع به این ستاره‌ها چیه!؟


پیشنهاد:

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)