سلام

چرا بعضی‌ها بدون نماز و روزه یا آدم‌های خوبی هستن یا حداقل گناه کبیره انجام نمی دن، ولی بعضی‌های دیگه حتی با نماز و روزه نمی تونن جلوی گناه کبیره رو بگیرن، من جزء گروه دوم هستم با اینکه نماز می خونم و روزه می‌گیرم مرتکب بدترین گناه شدم و اون خودارضایی هست، من با دیدن خانم‌ها تو خیابون زود تحریک می شم، حتی شده مثلاً قرآن می خونم ولی متاسفانه بعدش باز هم خرابکاری می‌کنم.

بعضی‌ها اصلاً این جوری نمیشن، نگید که روابط ناسالم دارن چون واقعاً کسانی هستن که نه خود ارضایی می کنن و نه روابط ناسالم دارند، ولی اصلاً مذهبی نیستن، حتی یه رکعت نماز هم نخوندن ولی حداقل مرتکب گناه کبیره نمی شن چرا این جوریه؟

مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)