سلام خسته نباشید

من دختری ۱۹ ساله هستم که در آستانه‌ی ازدواج قرار داره و با شرایط محیطی که دارم دخترها در این سن یا زودتر در شهر ما ازدواج می‌کنند، با توجه به اینکه من شرایط خوبی از لحاظ اجتماعی دارم دانشجو معلم هستم و خانواده فرهنگی.

لازمه بگم که اصلاً از لحاظ خانوادگی موقعیت خوبی ندارم، زندگی پدر و مادرم به دلیل اختلاف فرهنگی شدید از هم پاشیده شده، البته طلاق نگرفتن.

چون به دلیل این شرایط خواستگاران کمی دارم، ولی به دلیل عدم حمایت خانواده در آینده در مقابل همسر به هر حال ممکن اختلافی هم به وجود بیاد خواستگارانم رو رد می‌کنم چون ترس از بی حرمتی هم دارم به نظر شما باید چه کار کنم؟ 

چون پدرم هم کاری به ازدواج من ندارن، یعنی مخالف نیستن ولی انتخاب و مسئولیت رو به طور صد در صد به عهده‌ی خودم می ذارن، به نظرتون چطور می تونم در این شرایط نابسمان و متشنج ازدواج کنم به طوری که از دخالت و بی حرمتی دو طرف جلوگیری کنم و هم به دلیل این شرایط از شناخت درست خواستگاران بهره مند بشم و درست انتخاب کنم، یا فعلاً دست نگه دارم؟

ممنون می شم جواب من رو زود بدید چون خواستگاری دارم که باید سریع جوابش رو بدم


مرتبط با رد کردن خواستگار:

به خاطر یه نقص در انگشتان یکی از پاهام، خواستگارانم رو رد میکنم!

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

رک و راست بگین چرا خواستگار هاتون رو رد کردین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)