سلام

می‌خواستم از دوستانی که اطلاع دارند بپرسم که برای کارشناسی ارشد رشته الکترونیک کدوم گرایش بهتره؟ اگر بخوام اینجا باهاش کار کنم کدوم بهتره؟

اگر بخوام اپلای کنم با کدوم گرایش می تونم راحت تر پذیرش بگیرم؟

1- الکترونیک دیجیتال

2- مدارات مجتمع

3- افزاره های میکرو و نانو الکتریک

در ضمن در کنار اینها اگر از گرایش‌های دیگه مثل کنترل و مخابرات و قدرت چیزی هست که یادگیریش برای ورودم به بازار کار بتونه کمکم کنه هم لطفاً بفرمایید

ممنون


مرتبط با تحصیل در خارج از کشور:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟