سلام خدمت کاربران گرامی

من تصمیم دارم به یادگیری آشپزی بپردازم، اما مادرم اعصاب و حوصله نداره بهم یاد بده، منم حوصله ندارم باهاش کل کنم، امروز گفتم دلمه برگ مو رو توضیح بده یعنی حاضر نبود یاد بده، آخه فصلش الانه، من هیچی بلد نیستم درست کنم، این مادر منم اصلاً اعصاب نداره بهم توضیح بده، آخه هیچ غذایی رو، یه بار اشتباه کردم عصبانی شد، برگ ها رو اشتباه پیچیدم سرم من بیچاره داد زد.

دوستان اگر تو اینترنت مربی آشپزیی رو میشناسین که همه ی نکته های لازم هر غذا رو میگه بهم معرفی کنید، و اگر تو اینستاگرام و ... هم آموزش آشپزی میشناسین بهم بگید، دوستان لطفاً به دادم برسید لطفاً می شناسید بگید مادرم هیچ وقت نمی خواد یاد بده، راستی عضو بیان نیستم که بتونم جواب تون رو بدم.

آشپزخانه:

دستور پخت اکبر جوجه، یک غذای اصیل مازندرانی

طرز تهیه کاچی (تافته)

درخواست آموزش درست کردن ته دیگ ترد

دستور پخت آش عباسعلی

طرز پخت خورشت خلال بادام، یک غذای اصیل کرمانشاهی

طرز پخت شیرینی گل محمدی (شیرینی دانمارکی)

آموزش پخت کشکاب

طرز تهیه دسر پاناکوتا برای سفره افطار

طرز تهیه یه کیک کاکائویی ساده

طرز تهیه یه کیک ساده و خوشمزه بدون استفاده از فر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آشپزخانه خانواده برتر (۴۹ مطلب مشابه)