سلام

درخواست راهنمایی و سوال از اون هایی که در زمینه خرید خودروی ثبت نامی تجربه یا آگاهی دارند، همین طور که مستحضر هستید از روز عید فطر ثبت نام خودرو از گروه سایپا و ایران خورو در اینترنت آغاز می شه.

هر چند خودروهای ساخت داخل از کیفیت چندانی برخوردار نیستند ولی در حال حاضر چاره ای نیست، من شرایط ثبت نام رو با توجه به قوانین جدید رو دارم.

از طرفی مقداری پول در بانک پس انداز دارم که روز به روز ارزش آن رو به کاهش است و در بورس هم نمی خوام سرمایه گذاری کنم، حال سوالی که از کاربران محترم دارم چه خودروی زیر ۱۰۰ میلیون ثبت نام کنم که بعد از چند وقت اگه به پولم نیاز داشتم بتونم به راحتی خودرو ام رو به پول تبدیل کنم و از طرفی جبران راکد بودن پول رو در عرض چند مدت داشته باشه، از باب قوانین جدید مثل گارانتی و رهن ماندن یکساله سند خودرو اطلاع دارم، ممنون از کاربرانی که دوستانه جواب می دن.


خرید خودرو:

با حقوق 3 میلیون چطور برنامه ریزی کنیم که طی 2 سال یه خودرو بخریم

قصد خرید خودرو تا 90 میلیون تومان رو دارم

با 12 میلیون پراید بخرم یا mvm110

راهنمایی درباره خرید mvm110

با 19 میلیون، پراید 132 بخرم یا تیبا؟

راهنمایی در مورد خرید خودرو در محدوده ی قیمت 30 تا 55 میلیون

خرید خودرو با گرفتن وام بدون سپرده

با 7 میلیون، پیکان بخریم یا پراید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)