سلام و طاعات قبول

من پنج تا سوال از آقایون داشتم و لطفاً واضح و شفاف جوابم رو بدین؛

اولاً درسته که شماها تا ظاهر دختر به دل تون نشینه بقیه ویژگی هاش رو هم نمی‌بینید؟ 

به دل نشستن در شما چطوریه؟، کلیت چهره؟، یا عضوی مثل چشم یا بینی یا قد؟ 

دوماً چطور باید بفهمم پسر مد نظرم چهره و ظاهرم رو پسندیده؟، چه رفتاری؟، چه نگاهی؟ 

سوما اگه پسر مد نظر من مذهبی هم باشه باز هم به اندازه پسرهای دیگه درگیر ظاهر می شه؟ 

چهارما درسته اگه من زیباترین دختر دنیا هم که باشم ولی اگه زندگی کردن رو بلد نباشم از چشم اون پسر میفتم؟ 

ممنون میشم راهنماییم کنید.

پیشنهاد:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)