سلام

امیدوارم حال دل تک تون و حال خودتون عاالی باشه 

عزیزان ازتون خواهش می‌کنم پستم رو تا آخر بخونید و از هیچ راهنمایی دریغ نکنید لطفاً چون خیلی به کمک تون نیاز دارم

بچه‌ها من بابام همیشه کمی پول تو کمدش برای روز مبادا نگه میداره، چند سال پیش هم بابام که هر ماه بهم پول می‌داد، چون دستش خالی بود به من بابت همون پول تو جیبی‌ها بدهکار بود و هر چی هم بهش می‌گفتم پول بده بهم می‌گفت بعد دادن اقساط بدهیم رو میده، من هم صبرم تموم شد، می‌خواستم خرید کنم، مجبور شدم از همون پول‌های تو کشو مقدار خیلی کمی بدون اطلاع بابام بردارم که پیش خودمم گفتم:بابام که بهم بدهکاره اشکالی نداره که طلبم رو از پس اندازش ور دارم و به جاش  دیگه ازش پول تو جیبی این ماه رو نگیرم.

فکر کردم کارم درست و حلاله، ولی یه مدت بعد پدر مادرم متوجه شدن ولی به روم نیاوردن، البته بعداً مامانم بهم گفت که کار بدی کردم و منم متوجه شدم که کارم بد بوده و دیگه اصلاً بی اطلاع شون به اون کشوی پول دست هم نزدم ولی شب نوزدهم که اولین شب قدر بود مامانم منو برد آشپزخونه و بهم گفت: «برو اون صد هزار تومن رو بیار.» 

من بی خبر از همه جا هم گفتم چی میگی؟، هر چی هم قسم خوردم باور نکرد (بچه‌ها چون من وقتی بچه و بازیگوش بودم چند باری سر قایم کردن ورقه‌های امتحانیم و نمره‌های پایینم قسم دروغ خوردم که پدر مادرم باور کنن نمره‌ی کم ندارم و ... ولی الان پشیمونم که فقط خود خدا باید منو ببخشه.) 

خلاصه هر چی به مامانم گفتم: «بابا من اگه بخوام پول هم بردارم یه تراول صد تومنی ور نمی‌دارم فوراً شما خبردار بشید خورد ور میدارم که شما متوجه نشی» باور نکرد که نکرد. آخر سر مادرم گفت این قضیه بعد عید اتفاق افتاده و همه جا رو هم گشته ولی پول رو پیدا نکرده. من هم به مامانم گفتم:اگه شما مطمئن هستید من پول رو ورداشتم قسم بخور.» مامانم هم قسم خورد و بهم گفت «خود تو پول رو ورداشتی مثل بچگیهات دروغ نگو اگه پول رو گذاشتی سرجاش که هیچ وگرنه بابت همین دروغگوییت نفرینت می‌کنم» 

من هم به قرآن قسم خوردم که پول رو من ور نداشتم ولی مامانم باور نکرد و جلوی خودم نفرینم کرد. بهش گفتم که فقط یک درصد فکر کنه که من راست میگم ولی مادرم بد و بیراه گفت بهم. بچه‌ها مامانم میگه همه جا رو گشته ولی پول پیدا نشده. 

عزیزان من دختری هستم که با پدر مادرم زندگی می‌کنم، چند ماه هست که به خاطر کرونا اصلاً با کسی رفت و آمد نداریم در خونه هم ضد سرقته و اصلاً امکان اومدن دزد هم به خونه مون وجود نداره و یه خواهر کوچیک دارم که تازه چهار دست و پا راه میره، منظورم اینه که خواهرم این قدر کوچولو هست که دستش به کمد نمیرسه که بخواد پول ور داره و مامان و بابام هم اصلاً سال تا ماه به اون پس انداز داخل کش رو دست نمی زنن و فقط بابام پول‌ها رو شمرده و متوجه شده ازشون کم شده که به مامانم گفته و ایشون هم به من تهمت زدن.

اینها رو گفتم که بدونید هیچ کس به اون پول‌ها دست نزده و هیچ دیواری هم کوتاه‌تر از دیوار من نیست و هیچکس هم نه حرفم نه قسم خوردنم رو باور نمی کنه و هیچ کاری هم از دستم بر نمیاد و با این وضعیت دیگه واقعاً بریدم و طاقتم تموم شده.

با این اوصاف پول کجا میتونه باشه؟، پرواز که نکرده ولی باا ین که همه جا حتی زیر فرش و زیر کشو رو گشتیم پیدا نشده.

مامانم میگه تو خونه چون سابقه‌ی من خرابه پس حتماً من اون پول رو برداشتم. هیچکس حرفم رو باور نمی کنه و آبروم پیش پدرمادرم رفته.

این قدر مامانم منو با نفریناش تهدید کرده که خودم هم داره باورم می شه که من اون پول و ورداشتم، همه جا رو هم گشتن و پول پیدا نشده. سوال اینجاست که پول کجا می تونه باشه؟ 

خواهش می‌کنم راهکاری بهم بدین که چه کار کنم پول پیدا شه و خانواده م بدونن من اون پول رو ورنداشتم.

اگه دعا یا ذکر موثر هم راجع به پیدا شدن گمشده می دونین لطفاً بهم بگین خواهش می‌کنم، اگه راهنمایی یا حتی یک نکته کوچک هم به نظرتون می رسه لطفاً دریغ نکنین و بهم بگین. به کمک تک تون نیاز دارم.

منو اگه قابل بدونین موقع اذان‌های مغرب و شب قدر برای تک تون دعا کردم و می‌کنم یعنی شماها چندین بار راجع به پست‌ها و سوالاتم راهنماییم کردین این دعا کردن و وظیفه‌ی خودم می دونم و جز این کاری از دستم برنمیاد برای خوبی‌های شما که با اینکه کسی رو تو این فضای مجازی نمیشناسین ولی با مهربونی پاسخ پست‌ها رو میدین و راهنمایی میکنین.

ازتون خواهش می‌کنم برای پیدا شدن پول و حل شدن بقیه مشکلاتم لطفاً دعا کنید لطفاً و اگه دوست داشتین یه صلوات برای حل شدن مشکلاتم مهمونم کنین از یک به یک شما خواهش می‌کنم لطفاً از ته دل تون برام دعا کنید که مشکلاتم حل بشن خواهش می‌کنم. 

ازتون خیلی ممنونم.

با تشکر از همه ی شما، خدانگهدار همگی شما باشه عزیزان


پیشنهاد:

چطوری اعتماد پدرم رو بعد از اشتباهاتم دوباره به دست بیارم؟

بعد از اشتباه دوستی با یه پسر، چطور اعتماد پدرم رو دوباره جلب کنم؟

چطوری اعتماد خانوادم رو دوباره جلب کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)