سلام خدمت همگی

سوال من اینه آیا وجود یه جاری سر زبون دار جلف که خیلی پر روعه و جایگاه اجتماعی خوبی داره برای منی که آرومم و گاهی نمی تونم از خودم دفاع کنم چقدر میتونه خطرناک باشه؟

من با خواستگارم هم کفو هستم، اما برادرش شغل خوبی داره و همین طور همسرش، خواستگار من مذهبیه اما برادرش و همسرش خیلی آزاد، من نمی تونم این رو تحمل کنم و می‌ترسم برام دردسر بشه.


مرتبط:

اقوام منو با جاری شاغلم مقایسه می کنن

از جاریم خوشم نمیاد، چه جوری تحمل کنم؟

در برخورد با جاری و خواهر شوهرم سیاست به خرج بدم؟

توی عروسی جاریم زشته لباس تکراری بپوشم؟

مامانم با جاری هاش رقابت داره سر جهیزیه دادن

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

نسبت به جاری جدیدم حس جالبی ندارم

چطور به شوهرم بگم که با جاریم سنگین تر برخورد کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)