سلام 

من یه دختر بیست و یک ساله هستم و مدتی هست نامزد دارم. آسمون گاهی ابریه گاهی آفتابی ولی یه نکته‌ای که متوجه شدم اوقاتی که سر‌ی موضوعی با نامزدم به مشکل می‌خوریم از طریق پیام گاهی مشکل به جای اینکه حل بشه تازه به جاهای دیگه هم کشیده می شه و گاهی هم چون فرصت یه کم فکر کردن هست بهتره ولی مورد اول زیاد اتفاق میافته. 

مثلاً ما دو روز پیش سر‌ی موضوعی بحث مون شد و با لحن جدی و بدون نتیجه گیر‌ی با هم حرف می‌زدیم که نزدیک بود گریه م بگیره و مشکل مون هم حل نمی‌شد تا اینکه نامزدم گفت بیا با هم حرف بزنیم قبل اینکه ببینمت.

وقتی با هم صحبت می‌کردیم نمی دونم انگار اون آدم‌های عصبانی نبودیم و خیلی ملایم‌تر با هم صحبت می‌کردیم، حالا واقعیتش من یه کم شاکی بودم ولی خب یه جورایی انگار خیلی فرق داشت و من اصلاً نمی تونستم باور کنم این آدم آروم همون آدم عصبانی و بی تفاوت چند ساعت قبله! 

خودم هم آروم تر بودم و راستش خیلی زود جمع و جور شد و حتی در مورد مسائل دیگه با هم شوخی و صحبت کردیم!، حالا نمی دونم آقایون مثلاً دل شون نرم می شه وقتی مثلاً با دختر مورد علاقه شون صحبت می کنن یا اون رو می بینن و زود بحث جمع می تونه بشه نسبت به پیام  و در کل شاید به این معنا باشه که احساسات واقعی رو نمی شه گاهی منتقل کرد از طریق پیام و خیلی سوء تفاهم‌ها از اینجا منشا می گیره. 

سوال من از آقایون اینه و خانوم هایی که تجربه یا ایده دارن که آیا جدای از تاثیر فضای مجازی، موافق هستین که ارتباط مستقیم نسبت به فضای مجازی باعث می شه نرم‌تر با کسی که دوستش دارین برخورد کنین و آیا دلیل خاصی داره؟ 

ممنون می شم از خواهرها و برادرهای گرامی پیشاپیش.


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت

پسر مورد علاقه م میگه خیلی به من نزدیک نشو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)