سلام

با گذروندن این روزها حس کردم یه چیزی تو من کمه، یه چیزی که هر چی هم تلاش کنم خودم رو به امام علی و خاندان شون نزدیک کنم، مانعم میشه.

اون مسئله چیزی نیست جز پوششم. دوست دارم از امروز به بعد بیشتر رعایت کنم. هم رو پوششم دقیق تر بشم هم رو رفتارهام.

شما این ایام چه تصمیم های معنوی ای گرفتید؟

 اگه خیلی شخصی نیست، بیانش کنید تا به هم دیگه برای ثابت قدم موندن رو تغییرها و تصمیم هامون امید بدیم.


پیشنهاد:

چرا وعده های خدا رو باور نمی کنیم ؟!

من واقعا به وعده های الهی در زمینه ازدواج ایمان آوردم

شکر بابت نعمت آرامش و اعتماد به خدا

ما مجردها پاک میمانیم و به خداوند خود اعتماد میکنیم

باور داشتن به کمک کائنات نوعی شرک ورزیدن به خدا نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)