سلام و عرض ادب خدمت خواهران و برادران گرامی 

نماز روزه هاتون قبول، دوستان ممنون میشم که در مورد خرید ماشین های خارجی نظرتون را بفرمایید و اگر تجربه‌ای دارید یا راهنمایی ای دارید ممنون میشم که به من بگید. 

من یک جوان مجرد هستم که تمام سرمایه ام رو می خوام بدم به یک ماشین خارجی. آیا به نظر شما به صرفه است؟، فرقی با همین سمند و پارس خودمون دارند؟

خواهش می‌کنم صادقانه به من جواب بدید و خواهش می‌کنم اگر تجربه‌ی داشتن ماشین‌های خارجی را داشتید نظرتون رو بگید چون واقعاً به راهنمایی و صحبت نیاز دارم. و علاقه‌ای به مشورت با دوستان نزدیکم را ندارم چون نمی خوام از تصمیمم باخبر بشن. 

تمام زندگیم آرزوی سوار شدن و داشتن ماشین خارجی داشتم و الان در ۳۹ سالگی با تمام سرمایه ام امکانش هست اما شک دارم و احتیاج به مشورت، تنها دلیل شک من این هستش که آیا می‌ارزد و به صرفه است یا نه یک خواسته‌ی آنی و لذت زودگذر است. 

خیلی ممنونم از شما دوستان عزیز که متن من رو خوندید و وقت می‌گذارید.


خرید خودرو:

با حقوق 3 میلیون چطور برنامه ریزی کنیم که طی 2 سال یه خودرو بخریم

قصد خرید خودرو تا 90 میلیون تومان رو دارم

با 12 میلیون پراید بخرم یا mvm110

راهنمایی درباره خرید mvm110

با 19 میلیون، پراید 132 بخرم یا تیبا؟

راهنمایی در مورد خرید خودرو در محدوده ی قیمت 30 تا 55 میلیون

خرید خودرو با گرفتن وام بدون سپرده

با 7 میلیون، پیکان بخریم یا پراید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)