سلام

دوستان اومدم سرگذشتم رو بگم تا بدونن همه که هیچ کس رو بر اساس رفتارش قضاوت نکنید. مشکلات زندگی گاهی اون قدر وحشتناکه که طرف رو پودر میکنه، مثلاً کسی رو می‌بینید که همه ش دعوا داره یا بد حرف میزنه شاید دست خودش نباشه. این جور آدم ها به محبت بیشتری احتیاج دارند.

از وقتی یادم می اومد همیشه تو خانواده دعوا و اختلاف و داد بیداد بود، هیچ وقت ندیدم کسی با لحن ملایم و دوستانه و پر از عشق تو خونه با هم حرف بزنند. اختلاف‌های پدر و مادر روی همه ما بچه‌ها اثر گذاشته بود و شده بودیم مثل اون ها. 

تو اون اوضاع منم فرار می‌کردم می‌رفتم کتابخونه و بکوب درس می خوندم... همیشه هم شاگرد اول بودم. رابطه اجتماعی زیادی هم با کسی نداشتیم فامیلی بودن که و بد اخلاق تر و دعوایی تر از خودمون!. تا اینکه دانشگاه خوب قبول شدم و مجبور شدم برم خوابگاه.

اون جا فهمیدم تازه کی هستم و چه رفتاری دارم! 

وقتی بچه‌ها بهم می‌گفتن چرا این قدر دعوایی و طلبکارانه حرف میزنی تو بجث های خیلی معمولی و پیش پا افتاده؟ تازه فهمیدم معمولی حرف زدن من یعنی لحن تهاجمی و دعوایی، خیلی خیلی ناراحت شدم درس هم خوبه تو دانشگاه، باز هم جزء درسخون هام با اساتید و بچه‌ها خوبیم ولی متاسفانه دو سه تا رفتار داشتم که عذرخواهی کردم و مجبور شدم نشون بدم منظوری نداشتم. 

فکر نمی‌کردم این قدر بداخلافی های تو خونه توی شخصیتم تاثیر بذاره، دارم روی خودم کار می‌کنم بهتر بشم، ولی حس می‌کنم یک قربانی هستم ذره ای از ناز و ادا دخترونه درونم نیست، بس که همه ش دعوا بود و دعوا تو خونه بس که هیچ وقت یک کلمه محبت آمیز از دهنش بیرون نیومد. 

به قول دوستان خشن هستم. خواهش می‌کنم امثال منو می‌بینید نگید چقد داغون و بد اخلاق شما نمی دونید محیطی که توش زندگی کردیم چه تاثیری رومون گذاشته. قلبم تکه تکه هست بس که با بداخلاقی باهام حرف زدن و دلم رو شکشتند

اگر راه ها و نکاتی هست که برای بهتر شدن خودم انجام بدم راهنمایی کنید. 

دیگه این که نمی خوام تو جو خانواده باشم، آخه چرا بچه‌ها همیشه قربانی خانواده هاشون هستند، خدایا


پیشنهاد:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده

دلیل خنده های دختران به من چیه ؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

من یک دختر خنده رو هستم

یه دختر همیشه خنده رو باشه‌ اشکالی داره؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره؟

دوستانم بهم میگن تو مغروری

نگاه آقایون اطرافم خیلی برام مهم شده

در رابطه با کسانی که حتی یه ذره غریبه هستند مجسمه میشم

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)