سلام

من تو خانواده متوسطی بزرگ شدم. ولی خب خیلی کمبود داشتیم. نبود پول باعث شد خیلی سختی بکشم. همیشه به دنبال راهی بودم که پول در بیارم و به خانواده کمک کنم. پدر و مادرم اصرار داشتن رشته خوبی درس بخونم تا پولدار بشم. کل زندگی من خلاصه شده بود در خرید خانه خودرو و درآمد ثابت.

نتونستم رشته خوبی درس بخونم، ولی کارم رو ادامه دادم و لطف خدا شامل حالم شد و هم خونه داد، هم خودرو، هم درآمد ثابت، ولی یک باره به پوچی رسیدم. دیگه نمیدونم برای چی زندگی کنم؟، حتی نمیدونم درآمدم و چطور خرج کنم، دیگه هدفی ندارم، از زندگی لذت نمی برم.

شما اگه خونه ماشین داشتین دیگه برای چی می جنگیدید؟


مرتبط:

اصلا زندگی میکنم که چی بشه؟

آیا حس پوچ گرایی بعد از چندین جلسه قابل درمانه ؟

حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)