سلام

من یک دختر 27 ساله هستم که قبلا هم اینجا پست گذاشتم. حقیقتش من شغلم سئو کاری وب هست و به صورت دور کاری و داخل منزل فعالیت می کنم. درآمدم هم کمه ولی خدا رو شکر. 

مشکلم اینه به شدت احساس تنهایی میکنم، از طرفی خواستگار ندارم. یعنی 2 تا داشتم که یکیش خانواده پسره مخالف بودن، یکی دیگه هم اصلا فرهنگ مون به هم نمی‌خورد و اون ها زنگ زدن گفتن نه. دیگه هیچ کس دیگه ای نبود. 

از یک نفرم تو سن 19 سالگیم توی دانشگاه خوشم اومد که اصلا روم نشد بگم. یعنی اصلا با طرف حرف هم نمیزدم. حتی سلام علیک هم نمیکردم. چون من اصلا اهل دوستی و مخ زدن نیستم. اهل پوشش و حجابم و کلا این علاقه رو یک گوشه از ذهنم نگه داشتم. 

بگذریم...

الان مشکلی که خیلی آزارم میده تنهایی هست. از طرفی پدر و مادرم هم پشتم نیستن. روزی صد بار منو مسخره می کنن. از تمام کارهام و رشته م و شغلم و همه چی ایراد می گیرن. ولی خودم سعی می کنم به خودم اعتماد به نفس بدم. مشکل از این قراره که قرار بود وام بگیرم. الان بابام نمیدونم به چه علت نمیاد ضامنم بشه، میگه خوشم نمیاد نون شما بیاد تو خونه. منظورش منو مامانمه. 

کلا یه اخلاق خاصی داره. خیلی مردسالارانه فکر می کنه. (مثلا من با پول خودم گوشت کوب برقی خریدم، و تو آشپزی خیلی استفاده می کنم ازش استفاده میکنم، همه ش منو مسخره می کنه)، خب من این پول وام رو میخوام برای آینده م و خودم میخوام قسطش رو بدم. 

چون خودشون که پشیبانم نیستن، میخوام یه ذخیره جمع کنم واسه آینده م. اگه تا 35 سالگی خواستگار نیومد برام، میخوام یه بچه از بهزیستی بیارم بزرگ کنم. تا اون موقع هم بتونم یه خونه کوچیک اجاره کنم. چون واقعا نمیتونم تنها زندگی کنم. دلم همدم و هم صحبت میخواد. اهل دوست پسر هم نیستم. 

الان میشه به من راهکار بدین که چه جوری پدرم رو قانع کنم که بیاد ضامنم بشه؟ اینم بگم وام رو منو مامانم میخوایم دوتایی برداریم و قراره نصف کنیم میزان وام و قسطش رو. از طرفی کلا با پس انداز مامانم هم مشگل دارن. 


مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم

میخوام ببینم چرا تا حالا حتی مورد قبول یه نفر هم نبودم؟