سلام خدمت کاربران محترم خانواده برتر

من دختری‌ ۲۰ ساله هستم، دانشجوی یکی از دانشگاه های دولتی تهران.ت ا حالا دوستی با جنس مخالف نداشتم با اینکه خیلی شرایطش پیش اومد. یک سری ویژگی ها برای همسر مطلوب آینده ام نوشتم و خودم هم یه ویژگی هایی دارم.

اینکه من خیلی مهربانم و دلسوز و اهل فداکاری و محبت کلامی و فیزیکی و عاطفی به همسر. و این انتظارات رو از همسر م متقابلا دارم.

ویژگی دیگه من اینه که هیچ وقت نگذاشتم حقم پایمال بشه و در این راه خیلی مبارزه کردم مقابل آدم های ظالم و سلطه جو ایستادم و اگر لازم بوده بحث کردم... و همیشه جواب آدم های زورگو رو دادم در عین اینکه خیلی مهربون و دلسوزم نگذاشتم کسی سوء استفاده کنه، ویژگی دیگه من اینه که دنبال کسب درآمد و کارآفرینی ام. و دنبال کار به طور خلاصه، دوست دارم همسری پیدا کنم که همپای من باشه تو این مورد هم.

و اینکه پدر من هم  گفته اگه پسر خوبی اومد که خونه نداشت من خودم به شما خونه میدم ولی اخلاق و روحیه کار کردن برام در اولویته.

از طرفی من  خودم آدمی هستم که برای مردم  زندگی نمیکنم دوست دارم یه عقد و جشن رستورانی بدون تالار و رقص و دی جی و مراسم اضافی بگیرم و یه مسافرت برم... و با پولش کارآفرینی کنیم و من سهام دار بشم ...

حق تحصیل و کار هم میخوام، مهریه هم واقعا نمی دونم... (احتمالا خانواده ام این مورد رو سخت گیری کنند)، دوست دارم حالا که من خیلی توقع آنچنانی از پسر ندارم و خانواده ام قراره کنار بیان و هدف اصلی زندگیه یه شرطی باشه که واقعا پسر خیال نکنه با یه آدم ناپخته و ساده طرفه یا من یه ایرادی دارم... یا اینکه هر بلایی خواست سر من بیاره .

با این شرایط چه شرطی اضافه کنم که فکر نکنن ایرادی دارم یا زیادی ساده ام؟


مرتبط :

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

آیا معیار ها و شروط من برای ازدواج مناسبه یا باید تغییرش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)