سلام 

من دخترم و ۲۷ سالمه، شاغلم، واقعیتش اینه که حس میکنم وجودم پر از خشمه. من قبلا متوجه این موضوع نبودم، چند ماه پیش برای اولین بار با آقایی آشنا شدم ولی آشنایی مون ۱ ماه طول کشید، بعدش رابطه مون به هم خورد. یادمه وقتی پیام میداد خیلی دوستش داشتم اما وقتی از نزدیک می دیدمش حس میکردم ازش متنفرم.

بارها به دلیل اینکه حرفی رو که من دوست نداشتم یا رفتاری رو که من دوست نداشتم انجام میداد باهاش رفتار زشت و خشونت باری میکردم، مثلا توهین میکردم و توی ذهنم دلم میخواست بزنمش. نمیدونم چرا اینجور شدم چون من ذاتا مهربون و دلسوزم. توی زندگیم آزارم به مورچه نرسیده. 

فقط اینو میدونم در گذشته به ظاهر آدم معمولی بودم اما خیلی منو اذیت کردن، حتی خانوادم هیچ وقت از من تعریف نکردن و برعکس دائم از من ایراد میگرفتن.

از گذشتم فقط اینو میدونم که خانوادم هیچ وقت به فکر من نبودن و هیچ وقت براشون اهمیتی نداشتم. گرچه الان یک سالی هست که رفتارشون با من بهتر شده و احترام میذارن بهم، ولی دیگه این احترام به درد من نمیخوره. 

اون آقایی که باهام بود بهم گفت تو اولین دختری هستی که ناز نداری، و از اینکه هیچ وقت تا قبل آشنایی خنده م رو ندیده بود و هیچ وقت موقع صحبت باهاش ارتباط چشمی برقرار نمیکردم متعجب بود.

دوست نداشتم اینجور باشه، دلم میخواست مثل دخترهای دیگه صبور باشم، اگه کسی رفتار بدی میکنه از کوره در نرم و رفتار دخترانه خودم رو نشون بدم، اما حس میکنم در توانم نیست.

با توجه به اینکه سنم به ازدواج رسیده اما از همین حالا حس میکنم وجود هیچ کسی رو پیش خودم نمیتونم تحمل کنم، اما از آینده و تنهایی میترسم. میترسم ازدواج کنم ولی با یه رفتار و یا اخلاق زشت شوهرم تمام زندگی مشترک مون رو نابود کنم. 


بیشتر بخوانید ...

کمکم کنید تا احساس بی ارزش بودن نکنم

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)