سلام

من قبلا معتاد رمان های اینترنتی شده بودم. ترک کردم، ولی بلاخره اثراتش روم مونده، مثل فیلم ... که میگن نگاه نکنید چون باعث میشه تو آینده مقایسه کنید، رمان دقیقا این کار و باهام کرد. من رو به این نتیجه رسوند که مرد ایده آل یعنی؛

مردی که موهای خوش حالت، پیشونی بلند، ابروهای کشیده، چشمان گیرا و جذاب، صورت استخونی و فک پهنی داشته باشه، قد بلند و خوش اندام، ساکت و بداخلاق باشه. عشقش رو کنترل کنه، به خاطرش کارهای عجیب غریب بکنه.

1. من چند ساله برای رسیدن به همچنین مردی صبر کردم و نمیتونم معیارم رو تغییر بدم. یعنی ایده آلی غیر از این ندارم و این نگرانم کرده

2. حسی به مردان مهربون ندارم، فقط جذب مردای خشن میشم. در نگاه اول میگن چیز قشنگیه ولی تو زندگی آدم رو پیر میکنه.

ویکتور هوگو میگه:

مردهای خوب هرگز نصیب زن های خوب نمی شوند. چرا که زن ها عاشق مردهای بد می شوند، و با مردهای خوب درد و دل می کنند.

میخوام اگه پیشنهاد و نظری در این دو مورد دارین بفرمایید

ممنون


مرتبط:

رمان خوانی مشکلی برای احساسات به وجود میاره؟

طرف رمان های آنلاین نرید

معرفی کتاب رمان نامیرا

رمان خوانی و وسواس فکری باعث شدند حواسم به خود واقعیم نباشه

معرفی کتاب رمان کوری

معرفی کتاب رمان آدم و حوا نوشته گیسوی پاییز

تأثیر منفی رمان های عاشقانه بیشتره یا فیلم های خاک برسری ؟

می خوام یه رمان بنویسم که جوون ها رو به دین اسلام جذب کنه


پیشنهاد:

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)