سلام

من یک دختر مجرد زیر ۳۰ سال هستم، ساکن یکی از این شهرهای بزرگ، شرایط خواندن تخصص هم در تهران و هم شهر خودم را دارم. (عمومی را در شهر خودم خواندم). خواستم بپرسم کجا به نظرتون بهتره؟، آیا به رزیدنت ها خوابگاه میدهند؟، و خواندن تخصص در تهران ارزش دوری از خانواده را دارد؟، کلا اگر کسی در این مورد تجربه ای دارد ممنون میشم کمکم کند.

پیشاپیش تشکر 


بیشتر بخوانید ...

کدوم یکی از رشته های پزشکی رو برای تخصص انتخاب کنم؟

بحث در مورد تخصص های پزشکی برای کنکوری ها

دانشجوی پزشکی عمومی هستم و برای انتخاب تخصص مرددم


مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

کدوم منطقه تهران برای زندگی مناسب تره؟

دختر تهرانی مذهبی حاضره بره  بعد از ازدواج شهرستان زندگی کنه؟

خانم ها حاضرن در تهران، مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن؟

زندگی در تهران برای یک زوج شهرستانی سخته؟

می خوام برای کار کردن به تهران برم ...

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران

خوابگاه کارمندی غرب تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)