سلام

دختری هستم 25 ساله. خیلی عاشق پیشه م. یعنی مدلم اینه، اولش هم تصورم از عشق این بود که اون شمع هستش و من پروانه، باید انقدر دورش بگردم، بگردم تا بسوزم و بمیرم.

14 سالگی اولین تجربه عشقی رو داشتم. پسری که به شدت ازش متنفر بودم تو عالم خواب دیدم، تو اون خواب اون قدر برام زیبا جلوه کرد که عاشقش شدم. 4 سال منتظر موندم تا یک لحظه بتونم ببینمش ولی نشد. آخرش بدون اینکه بفهمه دوسش دارم ازدواج کرد و من نابود شدم. بعدش عاشق یکی دیگه شدم بعدش یکی دیگه البته دیگه شکست عشقی نخوردم.

مشکل اینه نمیتونم یک لحظه عاشق کسی نباشم. خیلی دوست دارم این عادت و ترک کنم ولی نمیشه. واقعا جا موندم نمیتونم پیشرفت کنم، تا الان باید ازدواج میکردم ولی فقط به این و اون عشق دادم (البته بدون اینکه ابراز کنم)، دوست دارم عشقم بشه خدا، خودم رو دوست داشته باشم، برای خودم زندگی کنم.

ممنون از اینکه راهنمایی می کنید


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم

خاطرات عشق یک طرفه ای که داشتم داره خوردم میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)