با سلام

خانمی هستم مجرد و در رده ۲۰ و از ۲۵ به بالا. وقتی به سن ۲۵ رسیدم نیاز به ازدواج رو در خودم حس کردم ولی به هر حال تا به الان قسمت نشد ازدواج کنم.

مسئله من اینه که خیلی دوست دارم یه نفر (منظورم جنس مخالف) زیبایی هام رو ببینه. نیاز به جلب توجه که اکثر خانم ها در خودشون دارند.

حالا مسئله اینجاست که پوشش من زیاد باز نیست و اهل آرایش در فضای بیرون نیستم. هم چون اعتقاداتم اجازه نمیده هم میدونم اینطور خودنمایی نتیجه جالبی نداره.(البته به هیچ وجه منظورم این نیست که اون خانم هایی که پوشش بازتر دارند برا جلب توجهه)

پس بهترین کار اینه که منتظر خواستگار و ازدواج باشم تا این نیازم رو رفع کنم ولی مسئله اینه که هی میترسم با افزایش سن زیبایی طبیعی ام کاهش پیدا کنه. خوب برای یه مرد (البته به نظر من) در درجه اول زیبایی خانم مهمه، من هم دوست دارم تا این زیبایی طبیعی رو دارم با کسی ازدواج کنم ولی شرایط خواستگارها و من به هم نمیخوره. (البته حاضرم قسم بخورم که سخت گیری از جانب من و خانواده ام نیست)

حالا سوالم اینه آیا شما دخترها هم این ترس رو دارید که زیبایی تون کم بشه؟، برای غلبه به این ترس چکار میکنید؟

در آخر هم معذرت خواهی میکنم که اینقدر رک این نیازم رو بیان کردم. البته دلیل هم نمیشه همه خانم ها مثل من فکر کنند و این چیزی که من گفتم رو حس کنند.


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)