چند سال پیش متاسفانه جای یکی از اقوام  نزدیک رفتم یه آزمون استخدامی امتحان دادم، از اون جایی که اون موقع باهاش رودربایستی داشتم  و فکر نمیکردم قبول بشم (در واقع اون قبول بشه) و خیلی به عواقبش فکر نکردم، و اون هم خیلی اصرار کرد،  منم متاسفانه این کار رو براش انجام دادم. 

از اون جا که من درسم همیشه خوب بود و شانس گند من قبول شد!!! ولی یک مرحله هم مصاحبه رو خودش رفت که قبولی قطعی رو گرفت و استخدام شد، کاری با مدرک دیپلم ولی حقوق های خیلی خوب، حالا اینم که اون ها (این قوم من) زندگی خوبی هم دارند و خیلی نیاز شدید به این شغل رو شاید هم نداشتن، بعد ها عذاب وجدان گرفتم که چرا قبول کردم و جای یک بنده خدایی رو ضایع کردم و شاید یک زندگی رو خراب کردم و در آخرت چی جواب بدم!

بعدها چند نفر دیگه که از این ماجرا خبردار شده بودند من جمله برادر همون آقا؛ در خواست مشابه ای داشتن که من دیگه هر طور بود نرفتم و قبول نکردم، الان هر وقت یاد این ماجرا می افتم خیلی ناراحت میشم و نمیدونم آیا راهی برای جبران هست؟


مرتبط:

پارتی بازی آری یا خیر؟

درآمد شغلی که با پارتی بازی جور شده حرامه؟

درسته که با پارتی بازی وارد ارتش بشم

با پارتی بازی وارد کلاس زبان شدم

کسانی که به نا حق استخدام شدن، حقوق شون حلاله؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آزمون های استخدامی (۱۰ مطلب مشابه)