سلام خدمت کاربران و عرض تشکر از قشر درمانی کشور

پسری هستم ۳۵ ساله، خیلی دوست داشتم در سن پایین ازدواج کنم ولی هرگز نمیخواستم بدون مقدمات پا پیش بذارم.

درسم رو خوندم، فوق لیسانس حقوق گرفتم، سربازی هم رفتم. در آزمون های حقوقی شرکت کردم و از اون جا که تو سال مطالعه مشکلاتی برام ایجاد شد، آزمون وکالت قبول نشدم ولی موفق به قبولی در آزمون سردفتری شدم. خونه و ماشین با کمک خانواده تهیه کردم. درآمد خوبی برای یک زندگی ۳ نفره دارم.

خوب، راستش من تا این سن سرم تو درس و هنر های فردی (مثل زبان) بوده، سمت دوستی نرفتم چون از روابط بدون انتها خوشم نمی اومد، برام جدا شدن بعد از وابستگی سخت بود.

میدونید، من اهداف خیلی بلند بالایی داشتم. یادمه دوران نوجوانی آرزو داشتم تیم فوتبال مورد علاقه ام رو بخرم!، کمال گرایی و زیاده خواهی اخلاق همیشگیم بوده و حتی همین الان هم همون قدر بلند پروازم.

اصطلاحا تازه یکی دو ساله روی غلطک افتادم و نیاز های اساسی زندگیم به جز ازدواج تامین شده، و الان از آرامش نسبی برخوردارم و میخوام با انرژی مضاعفی به سمت اهدافم برم، ولی همواره فکر میکنم سنم برای ازدواج بالا رفته و دیگه نمیتونم زندگی مشترک پر انگیزه ای داشته باشم.

گرچه خیلی پخته تر شدم. شرایط مالی و شغلیم جور شده، و از نظر شخصیتی کامل رشد کردم، اما شاید به خاطر همون موضوع کمال گرایی، فکر میکنم برای ازدواج پیر شدم. در مورد دیگر ویژگی هام به غیر از شرایط مالی که بالاتر عرض کردم:

از نظر اعتقادی و سیاسی معمولی هستم. نه مذهبی و نه بی اعتقادم، اما مسائل اساسی دین مثل مال حلال و نماز برام مهمه، اخلاق خوبی دارم ولی درونگرام، گاهی تمایل دارم تنها باشم، خانواده، چه خانواده خودم چه خانواده همسرم چه زندگی مشترک، برام از هر چیز با ارزش تره و به زندگی مشترک متعهدم.

از نظر ظاهر، ظاهر معمولی، قد ۱۸۰ و یه مقدار تو پر، آیا دختری بین ۲۵ تا ۳۲ سال میتونم برای ازدواج موفق و زندگی تفاهم دار ، پیدا کنم؟

ممنونم از راهنمایی تون. تو قالب مجازی نمیشه توضیح و اطلاعات بیشتری داد


مرتبط :

مشکلات ازدواج پسر در سن بالا

داستانی از ازدواج یک پسر بالای چهل سال

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

تجربه ازدواج در سن بالا

پسران 30 ساله حوصله عاشقی کردن دارن ؟

آقایون با سن بالا بعد از ازدواج حریص ترن یا قدردان تر؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه)