با سلام

پسری هستم 33 ساله مجرد و کارمند با وضعیت مالی متوسط. متاسفانه کم شنوا هستم که البته با سمعک خوب می‌شنوم. مشکلم اعتماد به نفسم برای ازدواجه. راستش نمیخوام کسی سمعک منو ببینه مخصوصا در مراسم عروسی. 

تقریبا چند ماهی هست خانواده فشار آورده که باید ازدواج کنم. ولی وقتی به دیده شدن سمعک فکر میکنم منصرف میشم. راستش به خاطر این موضوع از خیلی از کارهایی که بقیه مردم انجام میدن صرف نظر کردم، مثلا اهل تفریح و سفر و خیلی چیزهای دیگه نیستم. 

نمیخوام به من مشاوره روانشناسی بدین، چون اولش ممکنه یه مقدار تاثیر گذار باشه ولی یکی دو روز بعد فراموش میکنم. میخوام راه حل بدین که یا یک جوری به همه بفهمونم که نمیخوام ازدواج کنم و همسر شاید با من احساس خوشبختی نکنه. یا اگر ازدواج میکنم لااقل راهکار بدین دیده نشه. نظر من سفر ماه عسل به جای مراسم هست، ولی دخترها از مراسم به هیچ وجه نمیگذرن.

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)