سلام وقت تون بخیر

موضوع این هستش که چند ماهی هست با آقایی آشنا شدم و در مرحله شناخت هم هستیم که اگر همه چیز اوکی بود ازدواج کنیم. 

تا الان همه چیز خوب بوده، ایشون هم پسر موجه و مودبی هستن و در رشته ی خوبی تحصیل میکنن و شرایط مناسبی هم دارن. 

اما مشکل این هست من متوجه شدم که تو پیج شون تو اینستا کامنت های ی دختر خانومی رو خیلی با احساس یا در واقع یه جور صمیمیت خاص پاسخ میدن و اون خانوم هم همینطور، البته نه تو همه پست ها و فالورشون هم هستن.

ازشون پرسیدم اول بی اهمیت جلوه داد بعد اصرار و سردی منو دید گفت که وقتی هجده نوزده ساله بوده با این خانوم که یک سال ازشون کوچیکتر بوده آشنا شدن، اول رابطه شون در حد دوستی معمولی بوده ولی بعد عاشق هم شدن و اون طور که من خودم از حرف هاش فهمیدم رابطه احساسی عمیقی داشتن اما سر قضیه قبول شدن ایشون در یکی از دانشگاه های تهران و رفتن شون از شهر محل زندگی شون نتوستن رابطه رو ادامه بدن و جدا شدن! 

و به من گفتن فقط گاهی تو فضای مجازی حال و احوالی میکنن و رابطه ای با هم ندارن و الان فقط تمرکزش روی منه!، اما من حس میکنم این طور نیست و ایشون هنوز عاشق اون خانومه، نمیدونم چطور توضیحش بدم، یه انرژی بین شون حس میکنم، وقتی حتی در موردش صحبت میکرد و سعی میکرد عادی جلوه بده همه چیز رو!، بخاطر صداقتش ممنونم و دوستش دارم اما نمیدونم حس میکنم حسی که به من داره اصلا به قوی بودن حسش به اون نیست و میترسم در رابطه مون سایه اون دختر همیشه سنگینی کنه! 

یعنی واقعا عشق اول برای یه پسر میتونه انقدر عمیق باشه که حتی بعد چند سال بازم توی قلبش باشه؟، من الان تو ی دو راهی عجیبم و نمیدونم چکار کنم . کیس مناسبی برای ازدواج هستن و منم دوسش دارم اما در مورد حس اون دیگه اصلا مطمئن نیستم ‌و میترسم بهم برگردن و من ضربه بخورم . 

بیشتر از این توضیحی نداد و گفتم حساس نباشم چون الان من تو زندگیش هستم و تمرکزش رو شناخت منه، اما من آروم نشدم با حرف و حتی دارم به جدایی فکر میکنم، اما نمیخوام با عجول بودن اشتباه کنم، چون هر چی نباشه منم دوسش دارم و شرایط و اخلاقش رو میپسندم. 

به نظر شما من باید چطور این مسئله رو مدیریت کنم، وقتی حس میکنم اونی که تو قلبشه من نیستم؟


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)