سلام

من دختری 26 ساله هستم. به نظر شما آقایون و خانم ها پسری با این مشخصات مناسبه برای ازدواج؛

پسری ...3 ساله. دارای شغلی با حقوق 3 و نیم، دارای خونه و ماشین و خانواده پولدار، قد 160، وزن 53، پدر معتاد که از قیافه معلومه، مادر فوت شده، پسر اهل نماز روزه نیست، خواهرها بی حجاب، یک خواهر مجرد و تنها رفته تو یک شهر دیگه زندگی میکنه و تو یک شرکت خصوصی کار میکنه. و جالبه پدر خانواده برای دختر خونه خریده، دختره قبلا دوست پسر هم داشته، الان هم مجرد تو یک شهر دیگه ست، یک خواهر دیگه هم ازدواج کرده، خانواده منزوی و درون گرا، با هیچ کس رفت و آمد ندارن، و پرده ی خونه شون رو میدن کنار قشنگ معلومه خونه شون، داماد خانواده تو تابستون لخت جلو خواهر زن راه میره، و خواهر زن مجرد هم حلقه ای میپوشه، خیلی هم به پول اهمیت میدن و خسیس هستند، پسره هم درون گراست، اهل ریسک نیست، اهل دود و اینا نیست، قلیون رو نمیدونم. 

ظاهرا با سبک زندگی خواهراش هیچ مشکلی نداره، خانوادشون هم اهل محرم نامحرم نیستن، به نظر شما همچین پسری با همچین خانواده ای مناسب ازدواج با دختر مذهبیه؟، به نظر شما یک دختر با خانواده ی خوب میتونه با این چیزها کنار بیاد؟، ایشون خواستگار من بود و من جواب رد دادم. 

چون از نظر من اصالت خانوادگی نداره، ولی خانواده م میگن آخه تو به این ها چی کار داری، ولی به نظر من تو تربیت فرزند به مشگل نمیخوردیم؟ من خودم اهل نماز و روزه و حجاب و این چیزها هستم. 

خانواده م هم مقید هستند، این چیزها رو هم تو خانواده مون نداریم. 


مرتبط با معیارهای ازدواج:

چه ویژگی های پسندیده ای رو برای همسرتون مد نظر دارید؟!

ویژگی های همسرخوب از زبان متاهلین

از کجا بفهمم خواستگارم ویژگی های مردانه داره یا نه؟

پسر یا دختر چه ویژگی باید داشته باشه تا بهش بگن پخته شده؟

مهم ترین ویژگی هایی یک خانم برای زندگی مشترک

مهمترین ویژگی پسر برای ازدواج از نظر دختر خانم ها

اولین و دومین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن سومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواج مون رو به طرف مقابل بگیم

جمع بندی معیار های ازدواج

بحث در مورد اصالت خواستگار



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)