سلام میکنم خدمت دوستان عزیز وبلاگ

من دختری هستم زیر ۲۵ سال، سوال یا مشکل من اینه که نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه چهره مهربونی دارم نه اینکه خودم این طور فکر کنم، اکثرا بهم میگن که چهره ت معصوم و مهربون و ناز هستش، البته از نظر ظاهری از نظر اطرافیان قیافه خوبی دارم. 

اما مشکلم اینه که مهربون بودن چهره م این جور نشون بده که آدم ساده ای هستم و باعث سوء استفاده دیگران بشه! واقعا این مساله آزارم میده طوری که وقتی کسی طرفم میاد از جنس مخالف فکر میکنم میخواد فریبم بده. 

یه مشکل دیگه که مزید بر علت شده اینه که پوستم خیلی سفید و گونه هام اغلب حالت سرخ و گلگون داره و گاهی که خجالت می کشم یا استرسی میشم این سرخی بیشتر میشه. البته تا الان خدا رو شکر کسی آزارم نداده و از نظر اخلاقی سعی میکنم سنگین برخورد کنم، مخصوصا در برابر جنس مخالف و کلا آدم درونگرایی هستم(شایدم همین درونگرا بودن و اجتماعی نبودنم باعث این مساله شده).

اما همین که کسی به این فکر هم بکنه که با یه آدم ساده طرفه اذیتم میکنه بعضیا میگن آرایش کن یا مثلا ابروهات رو فلان مدل بردار، اما خیلی اهل آرایش نیستم و خودم هم دوست ندارم.


مرتبط:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)