با عرض سلام و ادب خدمت خوانندگان و نویسندگان وبلاگ خانواده برتر، این بار هم اینجا هستم تا شعرهایی رو تقدیم حضور شما عزیزان بکنم که فارغ از پر ایراد بودن میتونن حسی که درشون نهفته هست رو به شما هم انتقال بدن و امیدوارم از وقتی که صرف خوندنشون میکنین خرسند باشید . 

ای تمام درد و ، درمان من _ بر فدای زُلف تو چَشمان من

نگران مَشو ز بَهر حال من _ یاد تو مانده شَوَد در جان من

 تو چه دانی ز ِ شکسته بال من _ در تَن من مانده ای چون خال من 

جز تو تعبیری نبود در فال من _ نیست مرا جز تو خوشی جانان من

**************************************

شبی با التماس چشم خیسم

ز بهر خالقم نامه نویسم

قلم با قلب خویش جوهر ز اشکم

نوشتم نصف برگ با بغض ، کم کم

نوشتم شکر تو خالق دینم

که جز مهر خودت عشقی نبینم

پدید اورده ای عشقی زمینی

که با یادش شوم شاعر چنینی

نوشتم از دو چشم مژگانم

که دل ربود و من نیز حیرانم

نوشتم بیتی از زلف سیاهش

شود کل جهان محو نگاهش

دعا کردم شود همره و یارم

که جز مهر خودش در دل ندارم

شنیدم بنده ام حاجت قبول است

دوای درد تو قلبی صبور است

بگفتم ای خداوند شاکر هستم

به اطمینان ز قولت صابر هستم

*************************************

می ز ساقی بِسِتان نوش وجودت

دل بکن از روزه و نیز از سجودت

گرچه بیند همه را معبود پنهان

چه ز دین خارج شوی ، چه در ورودت

گر تو در خَفجِ زَوال روی صِراطی

او شود یار تو و چتر فرودت

چون که در نار جهنم هم بسوزی

وی شود سَبوی تو پر ز بُرودت

پس گنه کارید اگر نالان مباشید

او پذیرد توبه ی منع سقوطت

چون که در درگه او پا پیش گذاری

وی بگیرد دست تو میل به صعودت

پس تو ای انسان مکن بیهوده کاری

که شوی روز اَزَل پر اشک و زاری

زاری و شوری اشک درمان ندارد

مگر از حَیَ قَیوم بخشش ببارد


دوستان امیدوارم نظرات تون رو با بنده و دیگر کاربرها به اشتراک بذارید و همچنان با مراجعه به صفحه اینستاگرام بنده به آدرس aiso223 شعرهام رو دنبال کنید .

هفته خوبی داشته باشید در پناه حق .


مرتبط:

گوشه دنج میخانه نتوان برد، آن گنج امانت که در نزد تو باشد

نظر و عقیده شما درباره این شعر چیه؟

معرفی کتاب شعر "اقلیت"

میخوام کتابچه ی شعرم رو آتیش بزنم...

شعرسرایی علی جون خطاب به خانواده برتری ها

گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود

عشقی که تو شعرهای سعدی و مولانا و شهریار میخونیم خیالیه؟

شعر خسته ام مثل ... از سیمین بهبهانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شعر و شاعری (۱۳ مطلب مشابه)