با سلام خدمت همه ی اهالی خانواده برتر

من دو ماه هست نامزدی شدم و قراره دو ماهی دیگه عقد کنیم

نامزدم اهل شهر بزرگ و پرجمعیت و من شهرستانی ام  با جمعیت خیلی کم

همش دغدغه فکریم اینه که این همه دختر مد روز تو شهر ، چرا ایشون منو انتخاب کرد نکنه از من زده شن نکنه من و با اونا قیاس کنه چون در عین اینکه خوش تیپی رو دوست دارم ولی چادری ام

البته من فارغ التحصیل رشته شیمی هستم ولی همش میترسم

ولی نامزدم بسیار متشخصه و تا حالا رفتاری مبنی بر اینکه من شهرستانی ام و فلان نداشتن 

حالا دو تا سوال ذهنمو درگیر کرده 

1- چطوری این حس رو از خودم دور کنم که همش تو این فکر نباشم که الان از خونه ما رفت تو شهر اونجوری میشه چطوری نگاه دخترا میکنه آیا از اونا خوشش میاد یا من ؟

2- من پوست بدن و صورتم سفیده ولی نمیدونم چرا قسمت ران پام تعجب وار سیاه هست و قبلا هم که از پودر موبر استفاده کردم خیلی حساسیت داشتم و تاول زد و جای اونا مثل جای جوش ولی بزرگتر و سیاه مونده و واقعا تو ذوق میزنه .

میترسم همین حس رو نسبت به بدنمم داشته باشه ولی بعدهاااا تو ذوقش بخوره چیکار کنم ؟

ممنون میشم دارویی چیزی بهم پیشنهاد کنید که رفع بشه

چون برا شهرستان هم هستم دکتر پوست و ... در دسترسم نیست 


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)