سلام

دختری هستم 27 ساله. الان دانشجوی ارشد هنرم، تو یکی از دانشگاه ها مهم تهران، خواستگاری دارم که 34 سالش هست. فوق مکانیک داره از دانشگاه آزاد، شغلش هم مدرس حق التدریس هست. استخدام رسمی نیست. همه چیز هم درس میده. 

از رشته خودش گرفته تا زبان و برنامه نویسی، سه تا زبون خارجی بلد هست، واقعا هم خوب بلده. خودم ازش امتحان گرفتم، خیلی قشنگ فرانسه حرف می زنه، خیلی اهل مطالعه هست. کلی کتاب خونده. حتی کتاب هایی که بیشتر دخترها می خونن مثل کتاب بابالنگ دراز و دختری که رهایش کردی. 

البته کتابای فلسفی و جدی هم می خونه. همه از اخلاق و رفتارش تعریف می کنن. اما به نظرم به اون چیزی که می خواسته تو زندگی نرسیده. حقوقش در نهایت ماهی 2 تومن میشه. چون رسمی نیست. همه ش هم از همین راه حق التدریس هست. البته خانوادش برای خونه خریدن. خودش میگه می خواسته بره خارج اما به خاطر خانوادش مونده. چون برادرش چند سال قبل فوت میکنه و پدر و مادرش بچه دیگه ای نداشتن.

راستی در مورد ظاهرش. موهای جلوی سرش کامل ریخته. البته زشت نیست. چهرش یه کم خشنه چون جا افتاده ست. بر خلاف ظاهر خشنش قلب مهربونی داره. خیلی آروم و خونسرد هست. همه میگن یه آرامش خاصی تو رفتارش هست. خیلی آدم ریزبین و وقت شناسی هست. اون لباس هایی که روز خواستگاری تنم بود رو بعد از چند ماه صحبت خیلی خوب یادش بود. 

هر وقت قرار می ذاریم همیشه سر وقت مییاد نه زودتر نه دیرتر. اصلا آدم عجیبی هست. همه از خلاق و رفتارش تعریف می کنن. شاگرداش که عاشقشن. اما من نگران کارشم. آخه حقوق ثابت نیست. با حقوقش مشکل ندارم اما می ترسم همیشه کار نداشته باشه. سنش هم که دیگه از آزمون های استخدامی گذشته. ولی میگه اگه سرمایه داشته باشم خودم یه آموزشگاه می زنم. 

نمی دونم تو لباس عروس کنار یه مرد کچل چه شکلی میشم. می ترسم مردم مسخرم کنن. از طرفی خیلی مهربون و خوش قلبه. همیشه حواسش بهم هست. با اینکه ماشین نداره هر وقت با هم میریم بیرون تا من رو نرسونه در خونه نمیره. خودش میگه می خوام وقت زیادی رو با هم بگذرونیم و بعد ازدواج وقت بیکاری همیشه با هم باشیم. همه ازش تعریف می کنن و میگن پسر سخت کوش و چشم و دل پاکی هست. شما جای من بودین چی کار می کردین؟


مرتبط:

پسری 29 ساله ام که به خاطر کم مو بودن، می ترسم برم خواستگاری

کچلی و طاسی "خواستگار" شما در چه حد براتون مهمه؟

خواستگاری دارم که به دلم نشسته ولی خیلی کچل هستش


مرتبط با شغل خواستگار :

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

وضعیت شغلی خواستگارم نگرانم کرده

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)