سلام

اگه از مرورگر کروم (Chrome) استفاده می کنید احتمالا وقتی روی مطالب مرتبط یا مشابه زیر توضیحات پست ها کلیک می کنید، مطالب باز نمیشن و مرورگر جلوی باز شدن اون ها رو میگیره.

برای حل این مشکل دو راه وجود داره:

1 - کاربرانی که با رایانه از وبلاگ بازدید می کنن باید روی لینک مورد نظر راست کلیک و بعد گزینه ی باز شدن لینک در صفحه جدید رو انتخاب کنن.


کاربرانی که با گوشی و تبلیت از وبلاگ بازدید می کنن، انگشت تون رو روی عنوان مورد نظر نگه دارن، در لیستی که باز میشه همون گزینه ی باز شدن لینک در صفحه جدید رو باید انتخاب کنن.

2 - راه بهتر این که اگه از نبود بدافزار و تبلیغات مخرب در یک وبسایت مطمئن هستید، به مرورگر اجازه بدید مطالب رو در صفحه جدید باز کنه، در این صورت نیازی به روش اول نیست.

راهنمای این کار به صورت تصویری:





در قسمت جستجو (شکل ذره بین) ، عبارت khbartar رو تایپ کنید تا آدرس های مختلف خانواده برتر لیست بشه

روی هر کدوم اشاره کنید تا بخش زیر باز بشه

روی دو گزینه ی بالا اشاره کنید تا انتخاب های زیر براتون نمایش داده بشه، 

همون طور که در عکس ها مشاهده می کنید روی allow (اجازه دادن) اشاره کنید.

گزینه ی اول مربوط به صفحات پاپ آپ هستش و گزینه ی سوم هم مربوط به تبلیغات، چون بین نمایش و عدم نمایش تبلیغ تقریبا یه جنگ سایبری! در حال انجام هست، و مرورگر هم به طور کامل نمی تونه تشخیص بده صفحه ای که داره باز میشه تبلیغ پاپ آپ مخرب هست یا یه صفحه معمولی، نمی تونه میلیارها صفحه رو چک کنه تا مخرب یا سالم بودن تبلیغات موجود رو مشخص کنه، زده خشک و تر رو با هم به آتیش کشیده! و همه رو با هم مسدود کرده و انتخاب رو گذاشته بر عهده ی بازدید کننده.

بنابراین به طور پیش فرض شما از هر سایتی با کروم بازدید کنید صفحات جدید و تبلیغات مسدود (block) شدند، اما شما این انتخاب رو دارید که اگه بازدید کننده ثابت یک وبسایت هستید، و اطمینان دارید در اون وبسایت بد افزار و تبلیغات مخرب وجود نداره می تونید این دو گزینه رو غیر فعال کنید.

باز شدن دائمی لینک ها در مرورگر های رایانه:

اگر روی لینکی کلیک کردید و پیغام مسدود شدن تبلیغات پاپ آپ یا ... در نوار آدرس نمایش داده شد، روی اون اخطار کلیک کرده و گزینه ی باز شدن لینک ها رو انتخاب کنید.

طبق بررسی های انجام شده، حدود 60 درصد کاربران از مروگر گوگل کروم (Chrome) برای بازدید از خانواده برتر استفاده می کنند، در این مرورگر همون طور که عرض شد برای این که جلوی سوء استفاده بعضی از مدیران وبلاگ ها و ...، از کاربران گرفته بشه، به طور پیش فرض جلوی باز شدن صفحات جدید رو میگیره و در نوار آدرس هم به کاربر اعلام میکنه که جلوی باز شدن یه صفحه جدید گرفته شد.

معمولا مدیران وبسایت ها به لینک های خودشون ویژگی "target="_blank" رو اضافه می کنن، چرا؟

فرض کنیم شما در بخش پربیننده ترین مطالب وبلاگ که عناوین 100 مطلب وجود داره، قصد داشته باشید از عنوان ردیف 60 بازدید کنید، بدون استفاده از "target="_blank" شما وقتی روی عنوان ردیف 60 کلیک یا اشاره می کنید، اون مطلب باز میشه اما قسمت پربیننده ترین مطالب رو از دست میدید، حالا اگه بخواید عناوین 60 به بعد رو ببینید، باید دوباره روی قسمت پربیننده ترین ها کلیک یا اشاره کنید، به ردیف 60 برید و مابقی عناوین  رو نگاه کنید، اگه روی عنوان مثلا 80 کلیک کردید و خواستید بعدش عناوین بعدی رو ببینید دوباره باید کارهای قبل رو تکرار کنید.

در حالی که اگه بنده از "target="_blank" استفاده کنم، وقتی شما روی عنوان 60 کلیک یا اشاره می کنید، اون مطلب در یک صفحه جدید باز میشه، بعد که مطلب رو خوندید کافیه دکمه برگشت (در گوشی) یا دکمه ی برگشت مرورگر (در رایانه) رو بزنید تا صفحه ی جدیدی که باز شده بسته بشه و شما مجددا به همون قسمت قبل برگردید.

در حال حاضر اکثر لینک های وبلاگ به غیر از مطالب مرتبط که در زیر توضیحات پست ها اضافه میشه، بدون "target="_blank" هستند.

حالا اگه می خواید لینک هایی که در خانواده برتر ویژگی "target="_blank" رو دارند به راحتی باز کنید می تونید تنظیمات بالا رو تغییر بدید.

کاربرانی که رایانه استفاده می کنن هم کار مشابهی باید انجام بدن اما برای راحتی کارشون می تونن دو موارد زیر رو در نوار آدرس مرورگر شون کپی کنن و تنظیمات مربوطه رو تغییر بدن.


chrome://settings/content/siteDetails?site=http%3A%2F%2Fkhbartar.blog.ir%3A80&search=site+settings


chrome://settings/content/siteDetails?site=https%3A%2F%2Fkhbartar.blog.ir%3A80&search=site+settings


موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)