با سلام خدمت شما و دوستان گرامی

سوالی دارم در مورد پسرانی که در ارتباطات شون کاملا بی احساس و عقلانی رفتار می کنند؛

برای اینکه کامل بتونم منظورم رو برسونم یک مورد که خودم میشناسم رو خدمت تون عرض می کنم، من ترم 3 ارشد یکی از رشته های گروه علوم پزشکی هستم و یک آقایی همکلاسی مونه که در عین موفق بودن و ارتباطات قوی علمی و کاری ولی با افراد حتی پسرهای کلاس خیلی صمیمی نیست، یعنی این حریم رو خودش با رفتاراش قائل شده.

یکی از دخترهای کلاس که دوران کارشناسی همکلاسیش بوده میگه که کارشناسی هم همین طور بوده. چون اهل یکی از شهرهای خراسان هستند اکثر مواقع در آزمایشگاه و کارگاه کارهای علمی میکنند و مقاله می نویسند و کلاس زبان میرن، تو این مدت فقط زمانی که تعطیلات زیاد باشه میرن شهرشون .

وقتی میخواستیم برای بهترین استادمون تولد بگیریم این رو سر کلاس با استاد مطرح کردیم، این آقا بعد کلاس به استاد تبریک گفتن و نیومدن تولد، یا اینکه وقتی با صمیمیت کمکی ازشون میخواییم یا خیلی صمیمی باهاشون صحبت میکنیم با یک لبخند و بدون هیچ واکنش متقابلی کارمون رو انجام میدن.

از اینستاگرام شون معلومه که خانواده متوسط مذهبی هستن، (مادشون چادریه و خودش نماز و ... میخونه) و رابطه خوبی با پدر و مادرش و برادر کوچیکش داره، و از عکس های باشگاه و مسافرت رفتن هاش معلومه انگار تعداد کمی دوست صمیمی تو شهرشون و از هم دانشگاهی های کارشناسی دارند.

ولی چطور میشه آدم موفق و با وضع مالی خوب مثل ایشون که کارهای عقلانی مثل کمک های خیریه، اهدای خون مستمر، درس خوب، ارتباط محترمانه و ...، اینقدر مثل یک ربات بی احساس رفتار کنه. انگار در عین خوب بودن ولی هیچ کسی براش اهمییت نداره.

ممنون میشم در مورد این دو سوال من نظر بدین:

1) اگر قرار باشه با این جور پسرها ازدواج کنیم آیا به مشکل برمی خوریم؟

2) این ها از لحاظ روانی مشکلی ندارند؟

ممنون


مرتبط:

مدیریت روابط با دوستان نامناسب بدون قطع ارتباط

صمیمی نشدن با همکار، کاری خلاف اخلاق محسوب میشه؟

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)