من از بچگی عادت به کل کل کردن با پسرا داشتم بعضی وقتا میشود که یکدفعه انگار خل وضعا عاشقم میشدن و قسم میدادن و تنهاشون نذارم منم دلم براشون میسوخت باهاشون میموندم اما کم کم حتی واس اذیت کردنم ازشون بدم میومد و بیخبر ولشون میکردم.

الان چند تا کیس ازدواجی عالی دارم اما بخاطر عادت بدی که پیدا کردم قادر به تصمیم گیری نیستم سنمم 17 و اوج شیطنت . لطفا راهنماییم کنید.

من واقعا سر در گم شدم. رابطم با پسرا فقط در حد اس و زنگ بوده اونم نه رو حساب دوس داشتن فقط رو حساب اذیت . اما میترسم بعد از ازدواج خدای نکرده وسوسه بشم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)