سلام

میخواستم بدونم چرا در جامعه ما، معمولا که میخواد ازدواج بین دو نفر صورت بگیره، پسر باید بتونه خونه و ماشین و درآمد خوب و بتونه جشن مناسب و خوب بگیره که 80 درصد به خود پسر مربوطه و باید تو زندگی مجردی بدست آورده باشه، اگه یه پسری این طوری باشه تو زندگی مجردی خودش آدم موفقی بوده باشه، اما انتظاراتی که از یک دختر میره چیه؟، تو زندگی مجردی خودش چه چیزی بدست آورده که بتونه با به فرض مثال من در اشتراک بذاره؟، حتی جهیزیه هم خانواده دختر تقبل میکنه!

نظرتون چیه کلا؟، من کلا فکرم نسبت به آینده و جنس مخالف و ازدواج اینه، کلا برام قابل قبول نیست که فرد مقابل من وارد زندگی بشه که خودش هیچ کاری نکرده باشه، منظورم دقیق اینه که دستاورد یا موفقیت چشم گیری نداشته باشه! چه مالی و ...

اکثر ازدواج ها این طوره و دختر انتظار داره پسر براش بیشر امکانات رو فراهم کنه اما چرا یه پسر نمیتونه انتظار آنچنانی داشته باشه؟، من تجربه ای ندارم اما میخوام بدونم خواسته های یک پسر از شخص مقابل چیه و همچنین خواسته های یک دختر از یک پسر؟ ( البته دومی رو تا حدی میدونم خیانت و امکانات و پول و غیره )

اما یک پسر به چه امیدی میره جلو؟


مرتبط:

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)