سلام

من یه مسئله ای هست که حسابی درگیرم کرده اونم اینه که من با هر مردی حرف میزنم اون تحریک میشه. من قیافه زیبایی دارم ولی ارایش نمیکنم هیکلم هم توپر متمایل به چاقه . من سر و زبون خوبی دارم و خوب برخورد میکنم ولی سنگین و بدون عشوه هستم الان چندین ساله من سر کلاسهای دانشگاهم از استاد پیر و جوون و دانشجو و غیره تا به یکیشون نگاه میکنم کلا یه رفتاری میکنه که مربوط میشه به اینکه تحریک شدن .

اوایل نمی فهمیدم تا اینکه چند نفر بهم گوشزد کردن یا توی کلاس جمعیت بچه ها توضیح دادن. مثلا امروز من داشتم با دوستام میخندیدم یه دفعه دیدم یه پسر داره نگاه میکنه سریع خودمو جمع و جور کردم و کنار رفتم اونم ببخشید همینطور اومد نزدیک من در حالیکه داشت ... . میشه دلیلشو بهم بگید .اصلا یه مدت بین دخترا مسایقه بود که کدوم استاد با حرفای من بیشتر تحریک میشه !!!!!!! در ضمن من درسخون هستم و تقریبا همیشه سر کلاس جواب میدم خواهش میکنم ازتون اگه توهمه منو از این مسئله اگاه کنید یا اگه واقعیته بگید چیکار کنم اخه این کار گناهه !!!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)