سلام،وقت تون بخیر

دختری 21 ساله هستم که تا به حال 4 بار کنکور دادم، سال اول (95)_ رتبه 3هزار و خورده ای، سال دوم (96)_ رتبه 2 هزار و خورده ای، سال سوم (97)_ رتبه 50 هزار و خورده ای (در بخش اختصاصی در یه بازه ای جا به جا وارد پاسخنامه کردم)، سال چهارم (98)_  22 هزار و خورده ای.

برای کنکور 98 حدود یه ماه درس خوندم، چون اصلا روحیه و انگیزه ای نداشتم و با توجه به تلاشم از رتبه ام شکایتی ندارم، بعد از دیدن رتبه م که انتظارش رو هم می کشیدم تصمیم گرفتم یک سال دیگه هم برای هدفم بجنگم.

با برادرم مشورت کردم، اون هم شدیدا موافق بود (خانوده ای با سطح درآمدی متوسط رو به پایین هستیم و نسبت به خانواده مادری و پدری سطح  پایینی داریم و اینکه شرایط مالی خودمون رو تغییر بدیم برای من و برادرم که یک سال با من فاصله سنی داره خیلی مهمه)

امروز که این مسئله رو با مادرم در میون گذاشتم تحت تاثیر صحبت های دیگران قرار گرفته بود و بر خلاف صحبت هایی که قبل اعلام نتایج داشتیم خودش رو راضی نشون نداد. طبق پرس و جوهایی که کردم میتونم آموزش ابتدایی تهران با تعهد در خدمت قبول بشم. اما متاسفانه هیچ علاقه ای به معلمی ندارم و بیزار هم هستم .

با توجه به شناختی که از خودم دارم (جاه طلبی) فکر میکنم اگه جز رشته پزشکی ،دندون و دارو رشته دیگه ای رو انتخاب کنم همیشه این پشیمونی رو همراهم دارم که حداکثر تلاشم رو نکردم.


پی نوشت 1: اقوامم از نظر تحصیلات سطح بالایی دارن و بعد 4 سال کنکور یک رشته عادی منو پیش شون خجالت زده میکنه.

پی نوشت 2: متاسفانه مادرم علاقه زیادی داره که من ازدواج کنم ولی من با توجه به سنم و شرایطم هیچ علاقه ای ندارم.


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)