سلام

میخواستم نظر دوستان رو درباره ازدواج در سن کم بدونم. چون این پدیده (!) توی منطقه ما بسیااااار شایع هستش :| و از اونجایی که دخترا رو توی رنج سنی 13 تا 18 این جا شوور میدن طبیعتا برای دخترا زودتر از حد معمول خواستگار میاد و به همین علت زودتر هم براشون دیگه خواستگار نمیاد . خب حالا مشکل من اینه که برای من 17 ساله هم تقریبا از 12 سالگی خواستگار اومد و تا الان مورد هایی بعضا مناسب هم بودن که به علت اینکه درسم خوبه و سنم کمه والدینم ردشون میکنن.

اما من میفهمم که مامان و بعضی وقتا بابام راجع به بعضی از این خواستگارا نظرشون مثبت بوده اما به خاطر من ردشون کردن. چیزی که من رو آزار میده این که حرف هایی مث : چرا عروس نمیشی؟! کی مارو شیرینی میدی؟! o-O نکنه خواستگار مناسبی نداری و ... هست که الان باعث شده ی فکری مث خوره بیوفته تو مخم که نکنه بعدا خواستگار نداشته باشم ؟!

نکنه دیگه از این بهتر برام کسی نیاد :| نکنه .... و از این چرت و پرتا! خب حالا دوستان با توجه به این که جو محل زندگی من این طوریه که گفتم به نظرتون:

1-به مقاومت در برابر ازدواج ادامه بدم

2-نرمش قهرمانانه؟! (بادا بادا مبارک بادا و اینا :|)

 

پ ن:اینجا دخترا زودتر ب بلوغ میرسن

پ ن:خواستگارا با درس خوندنم مخالف نیستن

پ ن:هر سال نسبت به پارسال اون سال بیشتر از ازدواج می ترسم :|

 

امیدوارم راهنماییم کنین خیلی گیج و سردرگم شدم / سپاس از شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)