سلام

من یه دختر 24 ساله هستم. از نظر دیگران زیبا هستم و خیلی هم به خودم می رسم. خانواده خوش نامی و ثروتمندی هم دارم، پدرم و برادرهام تو بازار مغازه دارن، اینا رو گفتم که از شرایطم آگاه بشید. 

اما مشکلی که دارم اینه که خیلی کم خواستگار دارم، یعنی تا حالا فقط سه نفر اومدن خواستگاری که اونم بعد شب خواستگاری رفتن و و پشت سرشون رو نگاه نکردن. من همیشه برام جای سوال بود با این شرایط چرا انقدر کم خواستگار دارم تا اینکه آقا پسری که تو دانشگاه باهاش آشنا شدم به خواستگاریم اومدن اما بعد شب خواستگاری دو روزی بهم پیام نداد و تلفن هم نزد. 

منم باهاش تماس نگرفتم تا خوب فکرهاش رو بکنه. حقیقتش با اینکه بیکاره و خانواده معمولی داره از پدرم خواسته بودم بهش سخت نگیره چون جوون سالم و خوبیه و پدرم هم تو خواستگاری چیزه زیادی ازشون نخواسته بود. اما بعد دو روز که زنگ زد بهم گفت که خیلی ناراحته اما فکرهاش رو کرده و نمی تونه باهام ازدواج کنه و خواست ببخشمش. 

دلیلش هم داداش هام بودند. آخه من سه تا داداش دارم. که هر سه تا از من بزرگتر هستن و اولی شون 32 ساله و بعدی 30 ساله و کوچیکه 26 سالشه. ماشاء الله هر سه هم قدشون بالای 190 هست و بدنسازی رو هم خیلی جدی کار می کنن. هر سه بالای 125 کیلو وزنشونه. چهره های خشنی هم دارن مخصوصا داداش بزرگم که واقعا وقتی اخم می کنه خیلی ترسناک میشه. 

البته هیچکدوم تا حالا از گل کمتر به من نگفتن و منو خیلی دوست دارن. وقتی این دوستم بهم گفت من از داداشات می ترسم و نمی تونم یه عمر با ترس زندگی کنم و بله چشم بهشون بگم من براش توضیح دادم که اصلا این طوری نیستن و باهات دوست میشن. اما اون قبول نکرد و گفت اون ها با تو خوبن و تو خواهرشونی اما من مردم و ممکنه فردا به هر بهانه ای با من دشمن بشن. 

گفت اگه تو زندگی خون از دماغ تو بیاد داداشات منو زنده نمی ذارن. حقیقتش با این حرف ها من یاد حرف های دوستام و دخترهای فامیل طی سالهای قبل افتادم که همیشه به خنده و شوخی به من می گفتن با این داداشات هیچ کسی حاضر نیست بگیردت و اون موقع ها با هم می خندیدیم. اما الان در عین اینکه از داشتن این داداش ها خیلی راضیم و خوشحالم و بی نهایت دوست شون دارم و با هیچی عوض شون نمی کنم اما دارم می ترسم نکنه واقعا کسی حاضر نباشه منو بگیره از ترس. 

در آخر اینو هم بگم یه تار موشون رو با صد تا شوهر عوض نمی کنم. قوت قلب و امنیتی که برادر به خواهرش میده هیچ وقت شوهر نمی تونه بده، اینو فقط دخترهایی که برادر قوی هیکل دارن می دونن.


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)